R Andersen Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Fungerer forsikringa på denne banen eller hvordan er det? Kjipt hvis fyren akkurat tapte seg en CSl Det tror jeg varierer fra selskap til selskap.. Det er jo egentlig en bomvei, så forsikringen skal gjelde, men forsikringsselskapene mener sikkert att det er en bane. Det var en nordmann som vraket bilen sin der nede i fjor under førerkurset, og han fikk dekket skaden på forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Godt det finnes forsikringsselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Fungerer forsikringa på denne banen eller hvordan er det? Kjipt hvis fyren akkurat tapte seg en CSl en CSL hvertfall nürburgring er faktisk oppført som offentlig vei med bom, så her gjelder forsikringa som på en hvilken som helst annen tysk vei... edit: så først nå at jeg kom med old news Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Er ikke mye håp til å den bilen på veien igjen tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Juhu.... motor til salgs... Viktigste er jo at det går bra med folka i bilen i grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Det er bare en bil... dog en av de bedre. Bra det gikk bra med de involverte! Ikke alltid det gjør det på Ringen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Fungerer forsikringa på denne banen eller hvordan er det? Kjipt hvis fyren akkurat tapte seg en CSl en CSL hvertfall nürburgring er faktisk oppført som offentlig vei med bom, så her gjelder forsikringa som på en hvilken som helst annen tysk vei... edit: så først nå at jeg kom med old news Du kan være heldig å få dekket skadene der ja, men tror ikke alle er så heldige, forsikringsselskap er ikke seine om å nekte utbetaling grunnet det de vil kalle uansvarlig kjøring. og han som fikk dekket det deltok på førerkurs og det blir litt annerledes en vanlig banekjøring som ikke er dekket av forsikringen.. Fått gjort noe med bilen i det siste el morten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Au, det så ut som en skikkelig smell ja. Noe kurs eller noe slikt denne bilen deltok på eller? Ser den har et tall på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Fikk nesten hjerte i halsen her og trodde det var en av CSL gutta på forumet her som hadde vært uheldig..! For what it's worth, den endte ihvertfall livet sitt på et verdig sted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Oioioi. Snakk om smell ja! Den ene felgen hadde jo delt seg! Det var nå godt at det gikk bra med folkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 I Tyskland er forsikringen gyldig på NS, det er helst de utenlandske selskapene som griner. Under turistfart er denne banen en enveis kjørt betal bar landevei, på lik linje med alle veier i Tyskland. Bilen er nå reparert og tilbake på veien igjen, ja klart det var en stygg smell, men slik kan lett skje "ALLE" her på denne veien. Thorleif Fungerer forsikringa på denne banen eller hvordan er det? Kjipt hvis fyren akkurat tapte seg en CSl Det tror jeg varierer fra selskap til selskap.. Det er jo egentlig en bomvei, så forsikringen skal gjelde, men forsikringsselskapene mener sikkert att det er en bane. Det var en nordmann som vraket bilen sin der nede i fjor under førerkurset, og han fikk dekket skaden på forsikringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Denne blir sikkert lett solgt,når den engang skal selges ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 ja vil tro den er kondemnert ja... Men er det sikkert den hadde vært kondemnert hvis den var norsk? Tenker da på at den har jo en meget høy verdi siden det er en csl, så det skal jo litt skade til før den ikke blir fikset??? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Jeg ser ikke problemet, i Tyskland kan du bare kjøpe nytt karosseri, og bygge bilen opp med original deler, ikke rette den opp som her i Norge. Når denne er nå tilbake på veien er den faktisk mer som en ny bil, og ikke en reparert en Denne blir sikkert lett solgt,når den engang skal selges ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-Racer Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Jeg ser ikke problemet, i Tyskland kan du bare kjøpe nytt karosseri, og bygge bilen opp med original deler, ikke rette den opp som her i Norge. Når denne er nå tilbake på veien er den faktisk mer som en ny bil, og ikke en reparert en Denne blir sikkert lett solgt,når den engang skal selges ! Ja ja,Hadde ikke kjøpt en bil som har vært så skadet jeg.Eller en bil som har deler fra en så skadet bil.Men det er meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå