Saltkjelen Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 TNT ringer deg, så avtaler dere. Er du ikke hjemme kommer de med varen senere. Varen blir ikke satt på posten, men hos TNT sitt lager i ditt distrikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ok, takk for oppklarende svar. De har ikke mitt nr, men da kommer de vel innom helt til jeg er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ok, takk for oppklarende svar. De har ikke mitt nr, men da kommer de vel innom helt til jeg er hjemme du får ikke registrert deg som kunde hos Koed uten å oppgi telefonnummer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ok, takk for oppklarende svar. De har ikke mitt nr, men da kommer de vel innom helt til jeg er hjemme du får ikke registrert deg som kunde hos Koed uten å oppgi telefonnummer da Det er mulig, men jeg bestilte jo senkesett via deg (tror jeg?) på mail forrige uke, og da fikk du vel aldri nr mitt? Er det på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ok, takk for oppklarende svar. De har ikke mitt nr, men da kommer de vel innom helt til jeg er hjemme du får ikke registrert deg som kunde hos Koed uten å oppgi telefonnummer da Det er mulig, men jeg bestilte jo senkesett via deg (tror jeg?) på mail forrige uke, og da fikk du vel aldri nr mitt? Er det på vei? Ok.. hehe... hmm, hva var navnet ditt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ok, takk for oppklarende svar. De har ikke mitt nr, men da kommer de vel innom helt til jeg er hjemme du får ikke registrert deg som kunde hos Koed uten å oppgi telefonnummer da Det er mulig, men jeg bestilte jo senkesett via deg (tror jeg?) på mail forrige uke, og da fikk du vel aldri nr mitt? Er det på vei? Ok.. hehe... hmm, hva var navnet ditt da? Sendt deg PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 TNT ringer deg, så avtaler dere. Er du ikke hjemme kommer de med varen senere. Varen blir ikke satt på posten, men hos TNT sitt lager i ditt distrikt. Det spørs hvor i Norge man bor. Her oppe i Steinkejr leverer ikke TNT, derfor blir det sendt med posten. Er man ikke hjemme når posten kommer må man stikke innom postkontoret å hente varene. Om posten ringer eller ikke spørs litt hvor oppegående postmannen er. Når det gjelder priser fra koed er iallefall jeg fornøyd. Har mange eksempel. Skulle ha en termostat i full fart, 97dkk hos dem. Ringte dem og de sendte den samme dag. Det er nemlig veldig gunstig å bestille småting som ikke kommer over 200nok i verdi (da slipper man unna toll og gebyrer). Termostaten kosta meg 97dkk + 24dkk (moms) + 50dkk = 184nok Sjekka ikke andre GS og Schmiedmann, men lokale forhandlern skulle ha nermere 400kr, halv pris smila jeg fornøyd. Har kjøpt det meste annet til bilen fra koed også, men som flere sier her lønner det seg å bestille mer på en gang. TNT skal ha sitt gebyr de også hvis de må legge ut for norsk moms Samtidig en liten takk for servicen på Koed! Har snakka med både GS og Schmiedmann mange ganger, men å ringe Geir Ove eller Fredrik på Koed er enklere og mye trivligere Begge er jo her på forumet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Mitt vart sendt med TNT i Danmark, men ein eller anna plass på vegen overtok i allfall Posten...vart levert på døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Må bare henge meg på og anbefale Koed jeg også! Synes de fikk ufortjent mye pes i starten på posten her.. men kvaliteten på de innleggene var jo så bra så hadde nok ikke brydd meg om det likevel Men likevel så handler jeg både på Styling Tech, GSbildeler og faktisk BSbildeler.. Er alltids penger å spare på å sjekke priser forskjellige steder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Mitt vart sendt med TNT i Danmark, men ein eller anna plass på vegen overtok i allfall Posten...vart levert på døra Det skjedde meg sist gang jeg bestilte. har bestilt endel før å da har det blitt levert på døra med TNT. å det har alltid gått ganske fort. imotsetning til når posten leverte den..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Tenkte jeg skulle poste mine leveringserfaringer: Bestilte diverse deler fra Koed. Etter noen dager ringte budet fra TNT og spurte om det passet at han kom og leverte pakken, noe det gjorde siden samboeren min var hjemme. Da jeg pakket ut så jeg at et grøftelyst var skadet og avtale med Koed å returnere dette. Enda noen dager senere hang det en lapp på døren hjemme om at TNT hadde vært der med en pakke uten at noen åpent. Der stod det også et nr. man da skulle ringe. Det gjorde jeg, og avtalte at de skulle levere på jobben min neste dag i stedet. Dette måtte jeg purre på etter to dager før jeg faktisk fikk pakken fordi de hadde gjort en feil. Konklusjon: Har altså fått med TNT hver gang, men de har tydeligvis litt svikt i rutinene en gang i blant. Vil og nevne at Koed var veldig rask og flink til å håndtere returen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Jeg bestilte min første pakka fra koed i romjula, tok litt tid med levering, pga ferie og slikt, men ellers kjempe fornøyd med de Bestilte min andre pakke på søndag, masse stasj, ble ca 9000,- inkl frakt, moms og toll. Jeg får da, (til e30): Sorte DE lykter foran Sorte OE style lykter bak Tåkelys med alt som trengs for ettermontering ny steinplate IS-leppe M3 speil (fikk mail hos Fredrik fra koed om at disse er ute av produksjon, men tar de med i beregningen forde, siden de har samme speila hos schmiedmann og) Alt dette kommer på 12000,- hos schmiedmann, inkl. frakt. Og det er uten relè, bryter, pærer og div. småting. så min erfaring er at jo mer man bestiller, jo mer sparer du Legger også til at jeg har handlet en del hos schmiedmann også, å er fornøyd med de og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå