Gå til innhold

telefon bluetooth problemer

Share

Anbefalte innlegg

Er ny her på forumet. Er blitt den stolte eier av en e46 320DT 04 modell. Problemet mitt er at jeg får ikke paret mobilen min SE K800i med telefonen i anlegget. Det er en 16:9 navigasjon med bluetooth. De kobler seg sammen men så kobler telefonen av igjen. Etter en liten stund kobler de seg av og på med et minutts mellom rom.

Er det noen som har noen tips?? Ganske frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme problem med akkurat lik enhet. Forsøkte med Nokia 6310i og N73. De koblet bare til og fra hele tiden(noen ganger ble de værende pålogget etter å ha logget seg av og på flere ganger). Så logget jeg på med min N70 og det fungerte helt fint. Etter ytterligere ett par dager så fungerte plutselig alle tre telefonene bra... Da kom ikke telefonliste o.l. opp, men etter enda et par dager kom det av seg selv også. "magic fingers"... Virker på meg helt merkelig...

Så dessverre kan jeg ikke hjelpe deg, men derimot gi deg litt håp... Jeg fant en liste på bimmerforums.com, tror jeg det var, som viste hvilke s/w-versjoner som fungerte med systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet kan være at mobiltelefonen du bruker ikke "egner" seg med systemet. BMW vil at man skal ta turen innom din lokale BMW forhandler slik at du får vite hvilken mobiltelefon som er anbefalt å bruke. Da er jo muligheten til stede at din Sony Ericsson K800i ikke egner seg og at det er derfor systemet ikke oppfører seg som det skal. Jeg ville ha undersøkt med min lokale BMW forhandler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så brukte jeg en Nokia 6310i med korrekt software. Denne modellen er en av de anbefalte til systemet og jeg bruker original holder med antenne og lader. Hadde likevel lignende problem...

Hvordan fungerer det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 years later...

Har en X3 -08, med navi pro.

Forsøker å parre min Iphon(iphone 5), men inne i menyen (bilen) står det stuck i searching og telefonen finner ikke bilen.

Er det noen triks her? Instruksjonene i manualen viser til knapper som ikke er der engang...

Har tidligere hatt en 320 Touring, der var det sable lett og gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med dette selv i min E39 med BT.

Har hatt et par eldre SE mobiler tilkoblet uten problemer, en iphone 4, Samsung S2 og S3. Alle har funket strøkent.

Nå har jeg en LG Nexus 4, og den kobler til og av hele tiden. På i 3-4 sek, så av og så på osv.

Av og til klarer den ikke parre skikkelig heller.

Dette er jo BT, og skal være universalt. Så at det er kun visse tlf som skal passe blir jo bare dumt :?

Skal teste det programmet på mobilen og se om det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...