bluebullet Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Lurer på hvordan det er å lakkere disse.. Er den på en måte ferdig grunnet eller er det sliping og full pakke før lakk?
Superbeetle Skrevet April 12, 2007 Skrevet April 12, 2007 Lurer på hvordan det er å lakkere disse..Er den på en måte ferdig grunnet eller er det sliping og full pakke før lakk? Jeg lakkerte en slik for min bror(kjøpt her på forumet) hadde bare lakk rett på spoileren. Litt usikker på om det var noe primer på den, men skal jo ikke beveges så mye. Hvis det sprekker opp får jeg ta et lag plast primer før lakk.. Ville prøvd å unngå for mye sliping, da det fort blir dype porer i plasten.
G-RACING Skrevet Mai 24, 2007 Skrevet Mai 24, 2007 Morn! Skulle gjerne hatt en til min e39! Har du det? Pris? Bor i bergen, så kan hente den selv.
Hanzo/// Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 har du flere igjen? om du har så vil jeg ha en!
hartgeya Skrevet August 11, 2007 Forfatter Skrevet August 11, 2007 har du flere igjen?om du har så vil jeg ha en! Jeg har til e39 Kan levere den til deg om 5min hvis du er på Kokstad.
Hanzo/// Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 er ikke på jobb. Men er ikke dette samme spoilerene som selges også her på forumet til 350,-?
RobertN Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 er ikke på jobb.Men er ikke dette samme spoilerene som selges også her på forumet til 350,-? Nei denne er ABS hardplast ettersom jeg forstår den andre er av en mykere type som kan beveges en del.
hartgeya Skrevet August 11, 2007 Forfatter Skrevet August 11, 2007 er ikke på jobb.Men er ikke dette samme spoilerene som selges også her på forumet til 350,-? Hei Takk for spørsmålet. Det er overhodet ikke samme spoiler. Da jeg har hatt begge typer, samt en til,skal jeg prøve å forklare forskjellen. 1. Den billigere spoileren er av material PVF. Den er bøybar og ikke hard plast. Den kommer som rett stang, og du må bøye den selv når du monterer den.Du må spenne den. Spoileren jeg har tilsalgs er av ABS plast. Orginal spoiler er av ABS plast. Spoileren er hard og kan ikke bøyes. Fordelen er at det er lettere å montere, samt at det ikke er noe spenn i spoileren som gjør at teipen gir slipp. ABS spoileren er ferdig bøyd til modellen og legges bare oppå bag.lokket, og that`s it. 2. Den andre forskjellen er utseende.PVF spoileren er ikke helt lik orginal M spoiler. Det er spesielt endene som gjør at den skiller seg fra den orginale. Orginal spoiler er buet på endene,mens PVF spoileren ikke er det. Se bildene PVF spoileren jeg har hatt hadde runde ender.Det ble gjort ved at en kineser i fabrikken fikk i oppgave om å å slipe 5 spoilere til meg av den typen. Årsaken til er at PVF spoiler har ganske rette ender er at delages som spagetti.man bestemmer lengden og en kniv kapper den rett av. ABS spoiler støpes. Man må ha støpeform for hver modell. det er årsaken til at man ikke har sånne spoilere til alle BMWer. ABS spoileren jeg har har så og si samme bue som orginal.
kukkhue Skrevet August 11, 2007 Skrevet August 11, 2007 hmmm.....så du kan skaffe en slik med bremse led's til E36 Sedan 95mod - helst svart i sånn abs hardplasst ??
hartgeya Skrevet August 11, 2007 Forfatter Skrevet August 11, 2007 hmmm.....så du kan skaffe en slik med bremse led's til E36 Sedan 95mod - helst svart i sånn abs hardplasst ?? Hei Beklager,men jeg har ikke med bremse LED`s
kukkhue Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 kan du skaffe med bremse lys a ? eventuellt pris ?
bmwj Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Må ha en sånn en Har du fler igjen? Hvor og når kan den hentes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå