R Andersen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Det koster å ha vanlige biler også! Men fremdeles billigere enn f.eks en M-bil eller Cosworth.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hehe, han hadde faen meg fått 3333kr og nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hehe, han hadde faen meg fått 3333kr og nå.. ja siden det står på siden må det jo være korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padi Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 HHmmm Tullebukk, ikke mere og sei om det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Jobber selv på bensinstasjon, 10k er ikke ei halv månedslønn engang... synes ikke synd i han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Jobber selv på bensinstasjon, 10k er ikke ei halv månedslønn engang... synes ikke synd i han beklager OT men hvor mye ca kan jeg regne med å tjene på en mnd på bensinstasjon hvis man jobber 50% stilling og er 18år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Kanskje jeg skal sponse han Imot å få noe reklame plass på siden? Drømmen var en M3, men jeg endte opp med sleten ford.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Jobber selv på bensinstasjon, 10k er ikke ei halv månedslønn engang... synes ikke synd i han beklager OT men hvor mye ca kan jeg regne med å tjene på en mnd på bensinstasjon hvis man jobber 50% stilling og er 18år? tja. en 6000kr ca etter skatt vil jeg tro. er vel vanlig tariff på de stasjonene på ca 107kr. timen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 He he, da lærte han at entusiast-biler koster. Og denne reparasjonen blir nok ikke hans siste heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Jobber selv på bensinstasjon, 10k er ikke ei halv månedslønn engang... synes ikke synd i han Så du sier at du tjener over 20k utbetalt i mnd ved å jobbe på bensinstasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Då hafsengen drog av bana å ut i geografien,vart det satt i gang kronerulling i regi av gatebil.Tigging det og...nesten samme greia her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Det er og blir ett eller annet rart med Ford-folket syns jeg.. For det første skaffer de seg biler som faller fra hverandre før du rekker å si noe, deretter må de ha noe/noen å skylde på fordi det gikk galt, og tilslutt må de ha penger for å reparere. Og faktisk HAR jeg ford selv, en 79` granada Mk2 som egentlig er ganske rusten og avskilta og alt det der (skal vrake den..) men hadde den annonsert på autodb en gang, så hadde det ringt en kar når ikke jeg hadde telefonen på meg, så jeg svarte ikke, og kvelden etterpå på 12 tiden på kvelden kom han å ringte på døra, og spurte om det var her det var vi bodde vi som eide den granadaen (12 på kvelden, kaldt ute, mørkt..) Han var av typen: spinkel, bondetamp.. Snakka i at han trengte termostathus, lykter og litt slike ting, men var ikke sikker på om delene passet da jeg har 2,3GL og han en Ghia han var VELDIG stolt av (med kjørecomputer til og med! ) Mannen var vel i 30 åra tipper jeg. Vi ble enige om at han skulle ringe dagen etterpå ETTER et bestemt klokkeslett da jeg ikke hadde anledning til å snakke i telefon før det. Men han hadde jo selvfølgelig ringt i 9-tida på formiddagen eller noe når jeg var opptatt og ikke gav svar.. Det som da møtte meg da jeg kom hjem var at panseret var brutt opp (fant omentrent ikke noe merker og panseret var lukka igjen) og så hadde han bare skrudd av og stjålet termostathuset uten engang å legge igjen en lapp!! Og ikke ringte han meg heller. Da jeg fant ut dette ble fyren oppringt temmelig kjapt med nokså sur stemme og gav ham halvtimen på å komme på døra med penger, noe han gjorde også! (med full bil sittende og vente på veien nedfor..) og jeg forlangte 500kr for stasen (noe han betalte meg og..) og siden har han ikke gitt lyd fra seg. Og det verste av alt er at den delen ikke koster mere enn kanskje 150kr ny! (ett lite "deksel" på en måte) At det går ann å synke så lavt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Donerte et par kroner til stakkaren Neida,kødder bare, men det utrolige er at folk har donert peng til fyrn,vis det stemmer det som sto på sia hans. Fins nok en god del slike folk ut i den store verden, men det var meget uvanlig å "tigge" til en bil. Ikke akkurat et godt formål, hjelpe gutten med å kjøre seg i hjel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 dette er å synke lavt etter mitt syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Er det mulig?! Han får f... ikke 5 øre av meg! Og til deg som tjener 20K utbetalt i mnd på bensinstasjon... jaada! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå