B.E.E. Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Jaja, hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hmm... Ville skjermbreddinger og 12" felger? Om å gjøre å ha minst hjul eller noe? Gjennomførte biler, men ikke akkurat min smak. I norge hadde vi kværka eksospotta i første tunnell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Bare rusing av motor, var det det en form for konkuranse,,? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Er dette en ny trend? Vet ikke hva som er poenget men, potter og grusom styling så ut til å være en fellesnevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hehe kult, minner meg om Holmenkollens Ta sjansen, men bare for biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 haha. Var sikkert morro og bygge de bilene. Satt hele filmen og ventet på en burnout. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Her må da være den perfekte plassen for prøvesprengning av atombomber?? Hadde verden blitt kvitt en go del slike premie idioter... De bruker faktisk tid og penger på dette, skjønner det ikke LITT engang!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Han i boblefrakk var vertfall i drømmeland For et kaos.. mye rart folk bruker penger på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 HERREGUD! Kå faan han tullingen i frakken har spist da? i alle fall noe som ikke er tilsalgs her.. står å danser å digger etter det bråket der... ikke god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 HERREGUD!Kå faan han tullingen i frakken har spist da? i alle fall noe som ikke er tilsalgs her.. står å danser å digger etter det bråket der... ikke god HEHE! Jeg lover deg, etter ti øl redda han heile filmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 HERREGUD!Kå faan han tullingen i frakken har spist da? i alle fall noe som ikke er tilsalgs her.. står å danser å digger etter det bråket der... ikke god Det lurer jeg på også . Fikk meg en god latter etter denne filmen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Her må da være den perfekte plassen for prøvesprengning av atombomber??Hadde verden blitt kvitt en go del slike premie idioter... De bruker faktisk tid og penger på dette, skjønner det ikke LITT engang!! Helt enig. Det hadde vært mye artigere om alle kjørte rundt i "320DT 2003mod M-Tech". De i filmen synes sikkert at vi er noen idioter som gidder å bruke penger på å kjøpe "usynlig" styling til noen kjedlige tyskerbiler også. Det er godt at folk har forskjellig smak, ellers hadde det vært utrolig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Japan`s svar på karnevalet i Rio Når liksom ikke helt opp, var litt penere ting å se på der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 fikk vondt i sjela av å se på disse bilene, spesielt han stakkaren som dansa, skjønner ikkje hva disse folkene tenkte på når de kjøpte disse kittene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 han ene der må ha litt syke interesser som står og danser etter bråket HAHAHA!! Han la jeg også merke til. Only in "ching-chong-land" det der tror jeg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå