-Roger- Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg og en kompis var og prøvekjørte denne i dag! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=4 Km stand var 7 km da vi fikk låne den Hadde ikke sagt nei takk til denne nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Jeg hadde nok heller ikke sakt nei takk til deg;) Grom bil, for å pirke litt likte jeg ikke fargen så godt, ellers var den knall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg syns fargen var grom! De hadde også en hvit en! Meget pen den også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Lemansblå er bare herlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Helt råå bil og veldig fin farge Kunne godt tenkte meg en sånn en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Drømmebil. Høres ut som en flott motor. Ikke alt for mye effekt, men bra respons og turtallsvillig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Bmw e36- Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Dette var en knall bil med fin farge! Kjedlig om alle bilene er svarte Toppen var prikken over I'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Fine biler, men takler ikke den hekken.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 Drømmebil. Høres ut som en flott motor. Ikke alt for mye effekt, men bra respons og turtallsvillig. Kunne ikke sagt det bedre! Var veldig sportslig å kjøre! Litt nøkkete kanskje men det har vel med hard klutsch og short shift osv! Fikk som sagt en veldig sportslig følelse selv om bilen ikke gikk hinsides godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Si? hva er s for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Er vel en 320i med tunet motor, standard m-pakke, m-understell, spesielle farger, spesielle felger, og mye annet dill! ble bare produsert 2006 stk eller noe sånt mener jeg! Hadde vært kult om kompisen min kjøper den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Antar s står for sport. Si er en spesialutgave med 173 hk/200Nm, M-sport, mindre lydisolering osv. Motoren er råere og har annerledes karakteristikk enn en 320. Kan ikke sammenlignes. 320si er en hyllest til bilen som har vunnet WTCC både for sjåfør og merke de 2 siste åra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 har hort den har samme understell som enten 325 eller 330 og den har ogsaa samme bremser som 325 eller 330. husker bare ikke hvilken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Er vel en 320i med tunet motor, standard m-pakke, m-understell, spesielle farger, spesielle felger, og mye annet dill!ble bare produsert 2006 stk eller noe sånt mener jeg! Hadde vært kult om kompisen min kjøper den Det meste du har skrevet er riktig, men produksjonstallet stemmer ikke. Jeg ser at i annonsen står det at det kun er produsert 2006 stk. biler av 320si. Det er ikke helt riktig for det er nemlig produsert 2600 eksemplarer av E90 320si, men alt i alt var det vel kun en skriveleif av forhandleren. Hadde en ganske interessant artikkel om E90 320si, men klarer ikke å finne den for øyeblikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Nydelig bil. Sikkler litt på 320si'n selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå