Lars89 Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Utrolig heftig bil. Konseptet er ifølge BMW en blanding av M3 og M3 CSL. Synes godt de kunne sagt litt mer om motoren enn at den er en "high-reving V8". Jeg har hørt litt forskjellige tall. Noen sier 426hk, ny info sier 440 hk. Talla kan være for M3/M3 CSL eller tatt helt ut ifra det blå. Noen sier også 0-100 på 4,6 sek. 0,3 sek fortere enn RS4 B7!! Vi får vente å se... Hmm, jeg må stille meg i samme rekke og si at jeg er/var litt forvirret med det nye hestekrefteantallet på E92 M3. Iht. informasjonen jeg sitter på har bilen 330kW og etter tallene jeg sitter på er 1 kW 1,3578947hk. 330*1,357=447,81hk og hvis vi går utifra de nøyaktige tallene jeg har skrevet over her så vil bilen få 448,10525hk og det vil derfor for meg være naturlig å si at bilen har 450hk. Godt mulig BMW selv velger å si 440hk / 445hk. Er flere som sier 330KW nå. Hvis det stemmer er jo det helt fantastisk bra. Hvis dette er tall for vanlig M3 vil jo det si at CSL vil få 480 hk eller noe sånt. Ellers er jo BMW kjent for å underdrive både hk-antall og 0-100 tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 denne var bare over all forventning for min del! dette var bare helt rått! ser ikkje hva som er galt med speila, syns dei var stilige og ikkje noe ''alle andre har''. drit kul bil spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Så vidt jeg kan se er det ikke R-dekk på bilen men semi R-dekk. Det er vanlig mønster på innersiden men R-dekk ytterst. Det blir nok disse dekkene og carbon tak på produksjonsmodellen. Det er viktig for BMW at den setter bra rundetider på bane med standardekkene som bilen blir levert med. Michelin Pilot Sport Cup er r-dekk. Jeg er også rimelig sikker på at nye M3 ikke vil få disse dekkene, da de er for dyre og er ikke så veldig bra i regn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hærlig vogn!!! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Har ingenting å utsette på denne bilen.. Den er rett og slett strøken! Det er jo bare interessant og spennende med de nye detaljene! Man må være litt åpen for forandringer syns jeg.. I hvertfall når resultatet blir så lekkert som dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Jeg har også hørt 440 hk. Får den det, gruser den RS4, for den er garantert lettere. Tviler på om standard M3 får karbon tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Uff for et stygt panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Rå bil det der. Litt spesiell bak kanskje, får liksom ikke helt tak på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Synes hele bilen minner meg om en evt. ny CSL jeg Rattet, karbontaket, dekkene og manglende tåkelys. Savner noen nye felger (kommer sikkert) Ellers var den spenstig nok , for all del. Gleder meg til hvilke farger denne vil bli tilgjengelig i weeee...innlegg nr 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Lie Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Denne er skamfet!! ny drømmebil er på ønskelisten må bare vinne i lotto først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Tradisjonelt har M3 vært en diskret og elegant sportsbil med ekstreme kjøreegenskaper. Denne nye vil naturligvis også ha masse krefter og ekstreme kjøreegenskaper, men den er dessverre ikke særlig diskret og elegant lenger. Too bad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Har ikke noe å utsette på den bilen, annet enn stoffet som er på rattet Selv ville jeg kjørt fult svart ratt, i samme materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Har ikke noe å utsette på den bilen, annet enn stoffet som er på rattet Selv ville jeg kjørt fult svart ratt, i samme materiale. Rattet er nok helt sikkert sort nok. Men når man tar bilde av alcantara med blitz så blir det seende en anelse lyst ut. Det jeg reagerer mest på er imidlertid den enorme klumpen og de stusselige små luftinntakene på panseret, den utrolig rotete støtfangeren bak, den japse-inspirerte støtfangeren foran og det snåle designet på sidespeilene. Luftinntakene på siden ser heller ikke helt riktige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Film med den nye bilen http://www.bilsport.se/webbtv.php?file= ... v&orderby= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Høres ut som det blir grom lyd i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå