R Andersen Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Dekkene som står på er nankang..de skråer faktisk en hel del inn syns eg, så muligt eg kan ha flaks? Ja, da kan de jo hende du har flaks, men det finner du jo fort ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Nice rims Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Grattis med gromhjul! Akkurat samme felgene som jeg nettop har fått meg! samme dim. på felg og dekk. Suverene felger. Jeg får mine til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 en meget vellykket investering grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Grattis med gromhjul!Akkurat samme felgene som jeg nettop har fått meg! samme dim. på felg og dekk. Suverene felger. Jeg får mine til helga. Okey, grattis selv også da Har du prøvt dine? Vet du om det går med den dimmen bak? edit : kom akkurat på at du har jo byttet bil du..større hjulhus på den kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Grattis med gromhjul!Akkurat samme felgene som jeg nettop har fått meg! samme dim. på felg og dekk. Suverene felger. Jeg får mine til helga. Okey, grattis selv også da Har du prøvt dine? Vet du om det går med den dimmen bak? edit : kom akkurat på at du har jo byttet bil du..større hjulhus på den kanskje? Har ikke prøvd dem, med vet at de passer. Hadde fått plass til 20" med 275 uten problemer. Svære hjulhus på E90/91. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Å dæven! der var det god plass ja, har ikke noe å anke på du da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Gratulerer med de peneste felgen man kan sette på en e46 i mine øyne Hvis du må valse, og kun har 2 tommeltotter så leier jo ast i bergen ut valse til 500kr døgnet... evt kan du jo legge et rør mellom dekk og skjerm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Bra felgvalg John H Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Pene felger det der ja. Men hvorfor ikke bruke de som står bak ny felgene da? Snadder med stål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Gratulerer med de peneste felgen man kan sette på en e46 i mine øyne Hvis du må valse, og kun har 2 tommeltotter så leier jo ast i bergen ut valse til 500kr døgnet... evt kan du jo legge et rør mellom dekk og skjerm Er det noen som er flinke/seriøse når det gjelder valsing i Bergen?? Må valse litt selv, men vett ikke om noen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Testet felgene på bil? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Det blir kanontøft! Fikk nesten lyst til å sette på sommerdekka i dag. Var jo knallvær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Har sett flere som har satt på sommerdekk her omkring, men skal til fjells i påsken så er vel best å vente..men skal prøve de bak en dag og se om det går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 De var feite. Nå fikk jeg ikke lyst på slike selv til E39'en.... Sitter å tråler gjennom nettet om dagen etter felger og de der var rett å slett råe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå