Søreng Skrevet Mars 30, 2007 Skrevet Mars 30, 2007 SMC Opuz med splitter nye Kumho KU-31 dekk i dag i dim: 225/35 - R19
Martin-D Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Showoff? Sommer: Vinter: Har ikke lyst til å legge om jeg.
fAight Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 *Bilder av en flott bil med fete SMC Opus felger* SMC Opuz med splitter nye Kumho KU-31 dekk i dag i dim: 225/35 - R19 Balle, de felgene der er jo nydelige. Synd at de er gått ut av produksjon. Var egentlig de jeg hadde bestilt, men så ble det noe replica felger istedet. Jaja...
Søreng Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Ja, synes de passer ufattelig godt til E36.. Litt av grunnen til at jeg ikke byttet, selv om de gjærne kunne vert 18 og vert litt mindre kantkjørte fra siste eier Menmen, når jeg først har de så må jeg utnytte det Kjørte forresten med 235 bak før uten at det subbet
DaggEn Skrevet Mars 31, 2007 Skrevet Mars 31, 2007 Her er mine sommerfelger.. Ingen bmw då men det kommer vel snart..
Jonner'n Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 yes! da har jeg endelig fått på sommerfelga mine som har vært til oppussing i vinter. fått kromkant og lakkert senteret. syntes resultatet ikke blei så verst...? før: etter montering av senkesett og sommerhjula:
Kenny_ Skrevet April 1, 2007 Skrevet April 1, 2007 Da har jeg fått på sommer felgene min Tror ikke noen har disse på en E36 her inne iallfall. Først vask av bil og vinterfelger. Felgene fikk seg en skikkelig skur med felgrens. En liten kar som ville hjelpe Trakk inn i garasjen for å bytte Var iallfall super å kjøre med, som en ny bil !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå