[space] Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Da klarte ikke jeg vente lenger heller... 13C i skyggen her hjemme i dag førte til bilvask og hjulbytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Fint vær i går, så jeg vasket bilen og polerte den. Da jeg etter 3 timer var ferdig med dette måtte jeg nesten ha på sommerfelgene også. Var jo fint vær å greier! Problemet er at de subber ekstremt mye, så må nok sette bilen på vent å vente på nye fjærer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Da har jeg endelig fått tatt et par kjappe bilder etter at jeg la om på fredag. DIGG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Knallpen bil og skikkelig gode bilder! Er ute og kjører turer om dagen for å se etter bra locations for bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Endelig av med 17" felger, og på med 18" felger. Ble endel forskjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 AndySix, var er det greine over venstre baklykt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Kart over Nürburgring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Da var de kommet på her også..kan bekrefte at det subber litt bak med 265/30-19 dekk, så må kjøre pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 Da var de kommet på her også..kan bekrefte at det subber litt bak med 265/30-19 dekk, så må kjøre pent Da bør du valse hjulbuene dine, hvis det subber så sliper du vekk lakken litt etter litt. Og det vil garantert om en stund begynne å ruste. Bare et tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Da var de kommet på her også..kan bekrefte at det subber litt bak med 265/30-19 dekk, så må kjøre pent Da bør du valse hjulbuene dine, hvis det subber så sliper du vekk lakken litt etter litt. Og det vil garantert om en stund begynne å ruste. Bare et tips Jepp, eg vet..skal forhåpentligvis få gjort det denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Min fra i fjor: kommer snart på veien igjen med ny motor, bur og div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Kjøpte meg sommerhjul idag jeg og TSW Kyala med Yokohama S306. Håper folket liker det de ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 ":18bmknhl]Knallpen bil og skikkelig gode bilder!Er ute og kjører turer om dagen for å se etter bra locations for bilder. Takker! Kan kjøre langt og lenge for å finne gode locations ja. Prøver bestandig å ha blikket med meg for slikt. Men i går safet jeg og tok dem rett utenfor den lokale Lidl. Fine P-plasser har de i alle fall greie på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Da var det kommet nye sommerdekk på E34en: Satser på å bytte på Compacten en av dagene denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Den9s Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 Da var de kommet på her også..kan bekrefte at det subber litt bak med 265/30-19 dekk, så må kjøre pent Hvilken dimensjon er det på felgene dine? og hvilket impress er det på de? skal på med mine nye felger snart og lurer på om det går dårlig uten vals Hvor mye har du senket forresten? ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå