Micro_RaCeR Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 huff syntes den ikke så så veldig strøken ut nå. kan vel ikke være vert stort nå vel?? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1420715 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Vel.. Jeg sier bare: Kødde annonse! det står man skal ringe, det er ikke en gang et tlf nummer der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Vel.. Jeg sier bare: Kødde annonse! det står man skal ringe, det er ikke en gang et tlf nummer der.. ehh, jo? Kontakt Selger Ørjan Haukeland Epost Send epost Telefon 92249173 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Vel.. Jeg sier bare: Kødde annonse! det står man skal ringe, det er ikke en gang et tlf nummer der.. Står nr der jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Men må jo være verdens råeste E90 da... så sånt sett er den jo ganske spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Det er jo ein dyr bil å ha, men har han lov å selge den???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Hm, merklig. Når jeg så for 10min siden var det ikke tlf nummer der.. Kanskje jeg blingsa litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Det er jo ein dyr bil å ha, men har han lov å selge den???? Kan ikke se for meg at han kan bli nektet å selge den, det ville i så fall vært ganske rart. Ser for meg kontrakts-teksten "Bilen må ikke selges, og skal misbrukes minst 3 ganger i året på bane" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 trodde ikke han hadde lov å selge den..måtte på treff osv var vel noen av "reglene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Får vel ikke brukt den mye på Vestlandet..er jo ikke skilter..så kun banekjøring som funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Det er jo ein dyr bil å ha, men har han lov å selge den???? Kan ikke se for meg at han kan bli nektet å selge den, det ville i så fall vært ganske rart. Ser for meg kontrakts-teksten "Bilen må ikke selges, og skal misbrukes minst 3 ganger i året på bane" jo det var vel faktisk CA det det sto... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 var det ikek en jente som vant denne bilen på det der loddtrekningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Trodde det var en 330i med turbo jeg, men dette er jo en M motor... Hmm, bærer litt preg av bane kjøring sikkert så... velvel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 Var en dude som vant den, om jeg ikke har tatt helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee2 Skrevet Mars 13, 2007 Share Skrevet Mars 13, 2007 er det en 320i gjort om til m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå