mAZE Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Stod mellom en V70 og en S60 ja.. Prøvkjørte en V70 med D5 motor på 185hk. Den gikk sykt bra! Men grattis med flotters bil a Kjeller'n. Har lyst på en slik en selv. Har jo lyst på C30(i rød) å så. Fredrik: Ja, de er veldig fine og gode å kjøre. Så det skal nok vurderes når frua skal kvitte seg med sin E36 Touring til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 ÅSÅ VOLVO DA!!! nei nå altså Jeg tenker automatisk på volvo 240 med revehale og poppy godlukt Bra att du har kompakt Grattis med ny bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Gratulerer! Hvorfor falt valget på akkurat denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 akuratt på denne som jeg kjøpte lr på volvo v50?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 du får modde noe m-tech styling å hive på den pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 akuratt på denne som jeg kjøpte lr på volvo v50?? På Volvo v50 fremfor en nyere 3 serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 akuratt på denne som jeg kjøpte lr på volvo v50?? På Volvo v50 fremfor en nyere 3 serie? nei mest fordi jeg fikk en "ny" bil i forhold til en eldre bmw til en rimeligere penge.. og ikke minst er dette en diesel motor som bruker veldig lite drivstoff. den funker til mitt bruk i det daglige siden jeg holder på og bygge meg en morro bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Grattis med ny bil! Hvaslags bodykit har du bestillt? Syntes du bytter bil oftere enn jeg bytter underbukser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Grattis med ny bil! V50 er faktisk en pen bil det! Noe forøvrig V70 er også. Begge er jo et fornuftig valg av bil. Blir spennende å se den med body-kit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Gratulerer! Har selv også litt sansen V50 og V70. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Grattis med ny bil! Hvaslags bodykit har du bestillt?Syntes du bytter bil oftere enn jeg bytter underbukser jeg har bestilt volvo sitt orginale.. må bytte litt biler vet du.. kan ikke ha de for lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Volvo er ikke så galt nei skulle jeg hatt volvo så ville jeg hatt en XC 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Volvo gnager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Volvo gnager... Ja.... ?... En Volvo V50/V70 er kanskje ikke en bil man hiver inn i svingene på den første og beste banen man kan finne, men de er fabelaktige bruksbiler i all enkelhet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Grattis med enda en ny bil Kjell Rune. Hvor mange biler har du egentlig hatt oppigjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå