hagenisse Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Jobben har en V50 som jeg kjører nå og da. 1,6 diesel eller noe sånt. Er ikke voldsomt imponert jeg altså, den er verken sportslig eller komfortabel. Har ikke god plass, interiøret virker noe billig, motoren er kjip og støynivået er overraskende høyt. Mine foreldre sin 05 Mercedes C180 er bedre på absolutt alt, men det er kanskje ikke så overraskende når jeg sjekket prisen på V50. Jeg trodde faktisk de var endel dyrere, noe som jo må være positivt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Grattis med ny bil. Det mest positive er nå likevel at du antagelig bytter den nokså snart. Jeg har absolutt ikke sansen for Volvo, V50 eller V70 er same shit. Men de skal ha skryt for sikkerhets-arbeidet sitt, som mange andre merker har tatt etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Grattis med enda en ny bil Kjell Rune. Hvor mange biler har du egentlig hatt oppigjennom? takker så meget.. og jeg kjøpte faktisk noe annet enn bmw for og prøve noe annet. jeg har ikke prøvd så mye annet så tiden for det kom vel også.. jeg har vel hatt noe og 40 biler nå kan jeg tenke meg.. har rett og slett mistet tellingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 du har hatt over 40 biler ja men da går det vell ikkje meir enn eit par uker før bimmeren er tilbake igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Over 40 biler??? Og hvor gammel er du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Over 40 biler??? Og hvor gammel er du?? ja det er jo ikke så masse da.. kjøpte min første bil som 16 åring og har siden det byttet bil i ny og ne.. jeg er 24 og blir 25 i oktober.. her ligger vel en liste av de fleste tror jeg.. noen mangler nok sikkert da men. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Gratulerer med ny bil Nye volvoene er faktisk ganske fine. Men like betre V70 enn V50. Men smaken er som baken BTW, ke du jobber med? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Grattis med enda en ny bil Kjell Rune. Hvor mange biler har du egentlig hatt oppigjennom? jeg har vel hatt noe og 40 biler nå kan jeg tenke meg.. har rett og slett mistet tellingen 40 biler.??? Tenk/regn på hvor mye du har betalt bare i omreg. avgift på alle bilene..!? Kunne vel nesten ha kjøpt en splitter ny BMW for disse 40 arkene biltilsynet har printet ut.!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 ja det er jo ikke så masse da.. kjøpte min første bil som 16 åring og har siden det byttet bil i ny og ne.. I ny og ne??? Jeg har hatt to biler på 12år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Gratulerer med ny bil Nye volvoene er faktisk ganske fine. Men like betre V70 enn V50. Men smaken er som baken BTW, ke du jobber med? Hehe hehe jeg jobber for tiden som tømrer. ja jeg har vel brukt mye penger på bil.. og jeg trives veldig godt med og bruke penger på bil og så det gjør meg ingen tingen.. men takk alle sammen.. jeg kommer til og legge ut noen volvo skrytebilder når den er ferdig lol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå