Steffan C Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Flott "Kjede seg" tråd . Krysstrekking med moment her i gården. Alltid. Enig i krysstrekking, men bruker aldri momentnøkkel. Men trekker jo ikke til man blir grønn i tryne heller . Hørtes litt stress ut å kjøre hvert hjul opp på den klossen for å jekke opp bilen. Må gjøre dette jeg også. Ikke noe pes egentlig, må jo lide litt for skjønnheten også da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Er ikke bedre med løftebukk heller.. Jeg kjører først oppå 2 slike klosser for å få jekken under foran, deretter jekker jeg opp fronten, før jeg får den opp på bukken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 Ja alt man gjør for en senket bil... ..... og der var der sludd i luften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 Stilig DIY Pen bil og felger du har Mr.Stream. Motoren er helt grei den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Artig DIY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 da lærte jeg å bytte til sommer dekk hehe Morro å lese! me regner med de fleste veit åssen de bytter dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Ka me å kjøba en sånnen Mr Stream http://www.biltema.no/products/product. ... mId=130300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ka me å kjøba en sånnen Mr Stream http://www.biltema.no/products/product. ... mId=130300 Tror nok ikke jeg gidder å bruke 1400 på ny jekk for å spare meg for noen stakkars sekunder. Svidde av 4400 på nye framdekk i dag. Så nå har ejg vel brukt opp bilbudsjettet for denne sesongen Fo til neste vinter må 4 nye vinterdekk handles inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 ja.. kjenner til det med å ikke få jekken under! =) når man først har fått løfta bilen opp en gang foran hender det den smyger under! hvis ikke vipper man opp bilen med en 2"4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 19, 2007 Share Skrevet Mars 19, 2007 Bare jeg som bruker standardjekken eller? I tillegg bytter jeg på grusunderlag, så kan bare "grave ned" jekken... Er alltid litt skeptisk til å bytte bak, ettersom det ikke er noe som bremser framhjula... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 ooo... frister å bytte sko nu! Men er redd ikke vinteren er over selv om jeg bor på det lune sørland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 20, 2007 Share Skrevet Mars 20, 2007 Skifter hjul på grus jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå