Gå til innhold

Min E 39 m5

Anbefalte innlegg

Drømmebil helt klart.

Sparte du mye på ombygging i forhold til org m5? Avgiftene er selvfølgelig en del, men det er vel ikke direkte gratis å få strippet 2 biler for så å bygget de opp igjen heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

SteffanC:

Ta en titt her -> http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=358281 :)

Det viser seg at noen nok har ALT for mye fritid å henge seg opp i detaljer som ikke har noe med dem å gjøre.... Mange av disse kommentarene er rett å slett tåpelige og usanne, og mange av disse kommentarene provoserte meg også. Stå på rovderacing, du har fått deg en LEKKER bil :) Håper du kommer på treff med skuta :) Jeg har sett mye på den bilen jeg ;) Bor 150m fra der de ordnet den jeg .....

Det der er faktisk noe av det drøyeste jeg har sett på lenge. Hva i alle dager er det som får folk til å sitte og kontrollere alle biler mot BTs register, og sette folk i offentlig gapestokk før eier har fått forsvart seg??

Rett og slett en av de mest tragiske trådene jeg kan huske å ha sett gjennom mine 10-12 år på internett.

Folk flest er jammen meg forbanna nok på skattene og avgiftene her i landet, men så fort noen tar saken i egne hender og sparer penger på lovlig vis, så er det full baluba, selv om alle i teorien kan gjøre det.

Ellers, Rovderacing - Gratulerer med en vakker bil - som definitivt også er min drømmebil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmebilen min ja :D

Misunner deg den motoren som stå i :?

400hk gjør vel ikke akkurat vondt i sjela 8)

Når det gjelder BMWCCN så er vel det et av de mere sære forumene jeg har vært innom. Er mye bra der, men mange av brukerene er litt for hårsåre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som eg har forstått så har det vert en del havari på dei.. Vanos er dårlig og luftmengdemålere er forbruksvare.. samme er klutsj. Men det har vel litt med kjørestilen, men en m5 er ikkje lett å kjøre fint da.... hehe.. men men.. det er slikt som er medberegnet når en kjøper en slik bil,. Kryss fingrene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grise fet bil, ser ut som samme farge som jeg har. Pen farge.

Drømme bilen det der :D

Må vel bli neste etter 530d'en jeg har hehe :whistle:

Og utrolig kjipe folk på bmwccn forumet da. Leste gjennom istad.

For en sutrete gjeng. Men kan vel ikke si annet en typisk Norsk "Har ikke jeg skal f#¤& ikke du ha osv...." Synd noen er slik.

men for en bil...ble en smule misunnelig på den m5 motoren gitt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SteffanC:

Ta en titt her -> http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=358281 :)

Det viser seg at noen nok har ALT for mye fritid å henge seg opp i detaljer som ikke har noe med dem å gjøre.... Mange av disse kommentarene er rett å slett tåpelige og usanne, og mange av disse kommentarene provoserte meg også. Stå på rovderacing, du har fått deg en LEKKER bil :) Håper du kommer på treff med skuta :) Jeg har sett mye på den bilen jeg ;) Bor 150m fra der de ordnet den jeg .....

Det der er faktisk noe av det drøyeste jeg har sett på lenge. Hva i alle dager er det som får folk til å sitte og kontrollere alle biler mot BTs register, og sette folk i offentlig gapestokk før eier har fått forsvart seg??

Rett og slett en av de mest tragiske trådene jeg kan huske å ha sett gjennom mine 10-12 år på internett.

Folk flest er jammen meg forbanna nok på skattene og avgiftene her i landet, men så fort noen tar saken i egne hender og sparer penger på lovlig vis, så er det full baluba, selv om alle i teorien kan gjøre det.

Ellers, Rovderacing - Gratulerer med en vakker bil - som definitivt også er min drømmebil!

Enkelte ganger skjøner jeg hvorfor "janteloven" har trygt fotfeste i Norge. Det der er faktisk helt håpløst, og jeg skjønner ikke hva de argumenterer for og heller ikke argumentene. Latterlig!!! Nydelig bil du har fått deg, og lykke til med å holde ut til du får tilbake lappen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rovderacing: Vet ikke om du så posten min lenger oppe, men var det mye å spare?

Du har kanskje gjort ombyggingen selv?

Bra noen tar litt tak for å slippe unna avgifter!

Ang bmwccn-forumet så ville jeg ikke tatt det så tungt... Makan til skeptiske folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jezez! Janteloven stikker f**n meg dypt hos enkelte! Tror det er kun i Norge man får sånne reaksjoner! Sånn misunnelses-mentalitet og den "heksejakten" på BMW CCN forumet etter å finne noe å "ta" deg på, er noe som provoserer så sinnsykt! :evil:

Og når disse kverulantene oppdaget at de var på bærtur, kom kommentarene om at fargen ikke var M5 farge osv :lol: tragisk

Grattis med skamrå bil!!! Jeg er dødsmisunnelig :lol: bare vent, skal nok finne noe å ta deg på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...