Gå til innhold

Min E46 M3 [Solgt]

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 466
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dramegnåbaklengs inni fuglekassa, du har jo kjøpt den ultimate drømmen :clap:

Gratulere så mye :wink:

Men savner bilder av dine oppgraderinger?

Dette burde bli månedens bil mai,vis ikke mai, så juni :D

Takk for det.

Hva mener du med bilder av oppgraderinger? Staget ser du jo på motorrom-bildet, nye lykteglass er jo på på bildene, xenon kommer dårlig frem på bilder, og så ikke noe poeng i å ta bilde av verktøykassa... :wink:

kjennern: Ja, som Geir Anders sier; på Kepler Bilpleie ved Tønsberg. De bruker Meguiar's-produkter.

Takk igjen for god hjelp med navi-oppdatering igår. Er masse forskjell fra den, tydligvis antikke versjonen jeg hadde.

Kart-CD'n jeg fikk var fra januar '07? Er alle kart universale, eller er det spesifikke BMW-kart? Og hvor ofte kommer det nye kart? Er det forskjellige produsenter av slike kart?

Som du ser, er litt usikker på kart... :lol:

Nå skal jeg ut å vaske den for første gang etter lakkbehandlingen. Med 200-kroners Meguiar's-shampooen. Han fikk "lurt" meg til å kjøpe det også gitt... Og så skal jeg prøve å vaske med en microfiber-klut jeg også kjøpte, istedet for svamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig å hjelpe til. Fikk sett grom bilen din å :)

Det kartet du fikk heter 2007.1 om det er Januar eller 1 kvartal vet jeg ikke, er litt fersk på dette selv. Du kan bruke det kartet på MK3 og MK4 hvertfall. MK4 som har DVD kan du også laste ned et større kart på DVD over Europa, er vel samme for norden etter det jeg vet.

Tror ikke ikke du kan bruk det kartet der på E60/E90 etc med navi.

Kan si fra om jeg får tak i noe nyere senere.

Fikk meldt meg på Rudskoge i tillegg hehe. Ble litt gira.

Så nå skal traktoren få lufta seg :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er Schwarz 2, dvs helt sort, ikke noe metallic. Mye penere enn metallic-sort om den blir vedlikeholdt, mener jeg iallefall. Sort metallic kan ofte tendere til grått, eller at bilen ser støvete ut synes jeg.

Tar jeg feil om jeg sier at Schwarz 2 er den samme som Jet Black?

Sort uten metallic er en glimrende farge rett og slett, bare den blir holdt ren og glinsende er dette i mine øyne den beste svart fargen.

Den het tidligre Cosmos sort eller sort II som du nevner.

På E60 sparer man 10.000.- å velge ikke metallic farge, det gjør valget ganske lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhmm, hvor mange ganger vil jeg se denne rase forbi meg den 18. mai? :P hehe

Hehe... Jeg er også nybegynner hva banekjøring angår, så jeg kommer til å ta det relativt med ro. Bare prøve meg frem litt. Har kjørt på bane et par ganger før, men aldri med en såpass motorsterk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar: Har ikke kjørt 430'n på bane desverre. Bare på veien.

Dr_S: Må bruke de som står på nå. Har ikke noe annet alternativ akkurat nå. Skal ikke kjøre _veldig_ mye, og skal prøve å ta det litt rolig, så satser på å ikke slite altfor mye på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...