Vegard1 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulere med drømmebil! Blir å se på Rudskogen den 18. mai vel?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Din jævel!! Neida... gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Takker så mye alle sammen! Går bare rundt og smiler jeg. Kjøpt av Tom Erik ja. Stemmer at det er endel Hartge-utstyr på den. Blandt annet eksos, stab.stag på bak- og foraksel, short-shift og felger. 20" Hartge Classic 2. Har planer om Rudskogen den 18. mai, og kjører nok noen prøvende runder på banen da. Gleder meg. Hadde det jo dritgøy med 320'n, så må jo være helt rått med M3... Mulig det kommer noen flere bilder iløpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer med en nydelig bil! Denne blir du fornøyd med Er den LS-registrert..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Må nesten hive meg på, å gratulere deg med en sinnsyk rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Skal ikke denne falle i pris snart, slik at jeg også kan få mulighet til å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer med flott bil. Du har all grunn til å gå rundt å smile, når du er i besittelse av en M3. Men jeg har et spørsmål, hvordan klarer du å få sove når bilen står å venter på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer Magnus! Det har ikke vært så mange E46 M3 her inne, så det var vel på tide med en til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Etter rundt 70 mil på norske landeveier igår, gikk det relativt greit å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer med nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 fy faen, skulle ønske jeg en dag fikk en sånn RÅÅÅÅÅÅÅÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer Magnus. Du har å si ifra når du skal hjem til Larvik. Vet faren din vil kikke på denne, og det vil jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Nydelig bil! ) Visst den er LS registrert, å hadde BBS CH felger før så prøvde jeg å kjøre omkapp med den på ACR i fjord, hehe...legg merke til PRØVDE... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer med M3, en nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Grabba Nå får du kjøre pent da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå