Gå til innhold

Min E46 M3 [Solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 466
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Finnes ikke bedre tyverisikring, Magnus! Er ingen som ser fra veien at det er en M3!

Har kommet like ille med snø her - og snør fortsatt masse. Må vel bare få kjettinger på ATVen og kosekjøre litt nå ja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@kjennern: Hadde jo store planer om sommerhjul nå i påsken jeg...

Har du et oppdatert navi-kart jeg kan kjøpe av deg forresten? Er litt lei av å kjøre på jordene når jeg kjører på den nye veien i Vestfold bla... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke bedre tyverisikring, Magnus! Er ingen som ser fra veien at det er en M3!

Har kommet like ille med snø her - og snør fortsatt masse. Må vel bare få kjettinger på ATVen og kosekjøre litt nå ja.. ;)

Det var da voldsomt mye snø da. Satte på sommerdekka for 2 dager siden, var så fint vær her oppe :shock: Men nå blire tog og buss fremover...

Hehe.. midten av mars er tidlig å legge om på østlandet. Påsken er så ekstremt tidlig i år. Hadde jeg hatt felgene mine hadde jeg nok gjort det selv også.. men får de ikke før midten av april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke bedre tyverisikring, Magnus! Er ingen som ser fra veien at det er en M3!

Har kommet like ille med snø her - og snør fortsatt masse. Må vel bare få kjettinger på ATVen og kosekjøre litt nå ja.. ;)

Hehe... Ja, viktig å se det positive i det! :lol:

Skal slutte å snø mot kvelden, så får vel fatte mot og gå ut å måke litt snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen nyere en den du fikk sist, men kan vel google litt :)

Merka det selv her at nye E18 ikke var der i følge navien, så må vel få tak i et nytt kart. Skal si fra om jeg får tak i.

Er heldigvis spådd knall vær imorgen igjen da, så da forsvinner vel snøen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noen nyere en den du fikk sist, men kan vel google litt :)

Merka det selv her at nye E18 ikke var der i følge navien, så må vel få tak i et nytt kart. Skal si fra om jeg får tak i.

Er heldigvis spådd knall vær imorgen igjen da, så da forsvinner vel snøen igjen.

Ja, flott om du sier fra. :)

Ja er meldt bra, men kaldt, så spørs om det forsvinner med det aller første... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...