Gunnar Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Ja, hørte du hadde vært innom. Sorry at jeg ikke tok kontakt iløpet av påsken, skjedde noe hele tiden liksom.Ja, i mai blir det nok litt treffvirksomhet. Lurte litt på å være med på kjøreturen til BMWCCN-Vestfold på søndag. Har du tenkt deg det? Pass på felgene... sist jeg var med, for to år siden, ødela jeg en felg på telehiven i hundre og ørti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Pass på felgene... sist jeg var med, for to år siden, ødela jeg en felg på telehiven i hundre og ørti. Phø, slutt å klag Gunnis! Du syns det var så gøy atte, var bare kjærringa di og & pus som ikke var helt fornøyd med underlag/tempo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Uhorvelig blank den bilen din Magnus! Hva slags produkter er det du bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Samma som deg - Meguiars. Iår gjorde jeg slik; vask, whitespirit, vask, clay, vask, tørk, TechWax. Bruker også QuickDetailer etter vask innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hva bruker du whitespriten på?? og bruker du maskin når du polerer? fin bil som var veeeldig blank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Rå M3 du har (jaja alle m3r er råe da) Kule felger som passet helt knall til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Oi, må si den ble bra etter vår polishen din. Har du lagt på noe etter polish? Teflon eller slikt som gjør det litt lettere å vaske, eller trenger du ikke det? Tenkte å få tatt min nå snart, ble litt inspirert etter de bildene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Det er så pent, så pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 De felgene der passer som fot i hose på M3'n! Rett og slett rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Utruuuuuulig fin bil ... !! Drømmebilen min du har der, heilt klart .. Skal ha meg e46 m3 ein dag...det har eg bestemt meg for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hva bruker du whitespriten på?? og bruker du maskin når du polerer? fin bil som var veeeldig blank Whitespirit tar asfalt- og tjæreflekker, men er ikke noe jeg ville brukt på så fin lakk. Det ødelegger de naturlige oljene i lakken, men satser på at Magnus tilfører en god mengde voks rett etterpå Så det bir nok ikke så galt allikevel. Ville uansett heller brukt en god avfetting, f.eks Prikkbort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 @PenguiN-: Bruker det for å få bort ujevnheter/"sandpapir" i lakken etter vinteren, hovedsaklig under sidelistene og på bakfanger. Har prøvd _mange_ produkter, men ingenting funker som whitespirit. Man trenger ikke gnukke og gni på dritten for å få det av, bare til å tørke over på fuktig bil, så spyle av. Men er jo somsagt veldig viktig å polere etterpå. Bruker ikke maskin. @kjennern: Ikke lagt på noe annet enn TechWax'en til Meguiars. Anbefales på det sterkeste. Legger på på hele bilen med påføringspad (vinduer og alt...), la gjerne stå over natten, polér av med microfiberduk. Hyggelig at folk liker det de ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Hehe, det er deg og Gunnar; legger voks på absolutt HELE bilen inkl vinduene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå