sindre21 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 grattis emd en bare helt RÅ bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer med fantastisk fin bil! Er det SMG eller manuell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 hærlig!! venter spent på flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer med en meget pen E46 M3. Blir spennende å se bilder av bilen med 20" sommerlisser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Ahhh, krembil! Gratulerer! Hvilken girkasse? Bilder er påkrevd når man kjøper slike godbiter!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Grattis! sinnsykt rå bil Bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer med ny bil ja....er det en 2003 mod? Du valgte manuell kasse eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Grattis! Drømmebila dette ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer med en syk bil.. Dette er neste plan på lista over biler å ha hatt før eg dør:) Blir vel å sjå på treff til sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer så mye! Ingen tvil om at bilen har kommet i rette hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 får gratulere jeg og. får ikke penere bil enn e46 m3 å jeg SKAl ha ein en gang i fremtiden . får håpe det ikke blir så alt for lenge til, bare den jævla lottokupongen kan gå inn snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer så mye med ny bil Er vell samtlige innpå her sin drømme bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer Magnus.Du har å si ifra når du skal hjem til Larvik. Vet faren din vil kikke på denne, og det vil jeg også Er i Larvik nå jeg. Takk for gratulasjonene alle sammen! Tror ikke det helt har gått opp for meg at jeg faktisk, endelig har fått meg en M3. Blir bare mer og mer fornøyd. Idag har jeg gjort følgende: -Vasket bilen med avfetting osv. på selvvask. -Tatt av vinterhjul og vasket i skjermkassene. (For dere med E46: Det legger seg MYE dritt i falsen på kanten av bakskjermene.) -Satt på sommerhjul. -Vasket og tørket bilen NØYE for hånd. -Glist masse Jeg var litt skeptisk til 20-tommerene, hadde bare sett den med dem på bilder. Var redd de skulle bli for store, men syntes det ble helt rått. Men det skal sies at det hadde nok blitt for stort på en vanlig E46. Funker på M3 fordi den er litt "blåst opp" mtp skjermer osv. Legger ut et par bilder nå, kommer nok mer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Gratulerer med ufattelig rå bil! Godt at det er noen som får oppfyllt drømmen sin! Ble knall med sommerfegene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 24, 2007 Share Skrevet Mars 24, 2007 Utrolig rå bil! Rett farge og utrolig råe sommerfelger! Bruk vett, ligg bredt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå