HappyHenke Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Tenkte det kunne vært kult å hatt en felles post for å vise fram senk, utveksle erfaringer om de forskjellige senkesettene på markedet.. og rett og slett bare finne ut hvem som ligger lavest Hadde vært greit med litt struktur, så hvis hver enkelt: - Legger inn bilde av bilen - Skriver hva slags dempere og fjærer det sitter på bilen - Skriver hvor mye den er senket - Skriver litt om hvordan senkesettet fungerer, om det er stivt eller mykt osv. Skulle ha postet bilder av min bil for å starte det hele, men den står på orginal fjærer/dempere for tiden.. altså skyhøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Ingen dum idè dette!! Poster bilde og senk senere! sitter på jobben for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Husk og ta med felg og dekk dim da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Senket 60mm med Apex fjærer og Koni dempere. Demperene har justering på hardhet, settet er veldig komfortabelt og ikke stivt å kjøre med. 8,5-10x18" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Dere er sikkert leie av å se bilder av bilen min hele tiden. Men her er i alle fall noen som jeg tok i går kveld. Understell: AP Sportfahrwerke fjærer med gule Koni dempere. Senket 50mm fremme og 40mm bak. Bilen er stiv nok. Men føler det er noe som ikke er helt rett. Føler den krenger litt rart. Finner ikke ut noe... Sikkert sykkelpumpene sin feil (Koniene). Får se om jeg tar meg råd til nytt understell når feriepengene ankommer. Hjula er Breyton Vision 9x19 med 235/35 framme og 255/30 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Bilen er senket 45/45 med Jamex fjærer (og dempere tror jeg). Dekkene er 225/45/17. Bredden på felgene er 8". Er helt forferdelig å kjøre på. Subber hele tiden, så kan nesten ikke kjøre bilen nå før jeg får på nye dempere og fjærer. Skjermene er valset litt (kantene er brettet inn), men hjelper ikke mye. Foran klarer je akkurat få lillefingern (helt ytterst på fingeren) mellom dekk og hjulbue. Snakker man om slitte fjærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Senket 60mm med Apex fjærer og Koni dempere. Demperene har justering på hardhet, settet er veldig komfortabelt og ikke stivt å kjøre med. 8,5-10x18" felger Denne var pent senket! Gule Koni? Jeg har vertfall hatt det på 2-3 av bilene mine..og har vert kjempefornøyd med det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Senket 60mm med Apex fjærer og Koni dempere. Demperene har justering på hardhet, settet er veldig komfortabelt og ikke stivt å kjøre med. 8,5-10x18" felger Denne var pent senket! Gule Koni? Jeg har vertfall hatt det på 2-3 av bilene mine..og har vert kjempefornøyd med det.... Takk for det:) Ja, det er gule koni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Noen med Eibach Sportline på E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Litt usikker på hvor mye den er senket akkurat i dag. (men det er LAVT) Senkesettet er justerbart FK Gevindundervogne (50 - 85 mm) med justering av hardhet. Funker fint. Har ikke prøvd og justert noe enda. Men håper jeg får bilen enda litt stivere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 8,5/9,5 x 18 felger. Senket 40/15 med H&R fjærer og Bilstein dempere. Synes dette oppsettet er meget bra å kjøre på, passe stivt uten at man slår seg ihjel. Med tanke på høyde funker det også greit å komme inn i de fleste p-hus uten at man slår nedi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 disse her tok jeg en sommer av e30 touringen jeg hadde. legg merke til att dette er den lille typen av 1 laitere. compacten får bli så lav vi greier med 19"felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Standard mtech (15/15) og 19" felg. Får se om den blir lavere i løpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 25, 2007 Share Skrevet Mars 25, 2007 Gule koni og AP sportfahrwerke 60/30. 205/45 R16 forran og 215/40 R16 bak. Veldig stivt, og jeg synes den er for høy framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 26, 2007 Share Skrevet Mars 26, 2007 compacten får bli så lav vi greier med 19"felger. Oioioi, dette vekker gamle minner Kjell Rune Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå