S3T Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Da har jeg vert å hentet meg en ny bil Valget falt på en 2004mod 320Cd som var kjørt 47000km. Tok fly fra sunnmøre til Sandefjord fredags morgenen for å hente den, å dro fra Larvik halv 5 på ettermiddagen, kjørte hele kvelden å ankom Ålesund kl 2 på natten. Nesten 80 mil hadde jeg lagt bak meg, å jeg var så fornøyd som det går ann å bli Litt specs: -Saphirschwarz -M-Sportspakke -Klimaautomatikk -Montana schwarz sportsstoler i skinn -Radio/CD Business -Høy glans Shadow Line -Skipose -Lærtrukket M-sportsratt -17" M-Sport felger (sommer) -16" Borbet (Vinter) -DSC -Black Cube lister -M-Aerodynamikkpakke -Sportsunderstell -Tyverisperre -Regnsensor -Antrasitt innertak -PDC -6-trinns girkasse -150hk/330Nm -Multifunksjonsratt Så litt bilder: Bilder tatt i dag etter jeg fikk på sommerfelgene: Bilder tatt i går etter en vask og en kjapp polering: Antrasitt: Black Cube: Flere bilder kommer når jeg får muligheten til å ta bilder i skikkelig dagslys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Grattis med nice bil. Har ikke sett den i området her men. Den så hvertfall veldig strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Utrolig pen bil du har fått deg! E46 coupe m/facelift og masse utstyr kan ikke slå feil. Motoren er vel av de sjeldnere på coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 den var utrolig stilig!! gratz med ny bil! og ingen kan klage på motoren ivertfall (så lenge den er feilfri da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 Råå bil:P Har du noen andre planer får den ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2007 Nei den har ikke gått i Larvik, jeg hentet den bare hos Bilimport.com folka, de henta den i Tyskland for meg. Bilen er forøvrig kjøpt hos en BMW forhandler. Den har en tiligere eier i Tyskland og jeg kjøpte den hos samme forhandleren der den ble solgt ny. Videre planer er å senke den litt mer, 19" felger, ny bakpotte + litt annet små stash 150hk motoren sammen med 6-trinns girkassen fungerer utmerket! Du merker godt de 330Nm som er i motoren Og 330Nm kan fort bli til 400Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mars 28, 2007 Share Skrevet Mars 28, 2007 tenk deg godt om før du begynner å tøyse med motoren... for øvrig vil jeg si at det var en veldig lekker bil du har skaffet deg. E46 coupè med facelift ser i det hele tatt veldig stas ut. Eneste jeg ikke likte er det alu "look" interiøret... det er vel bare hard ekkel plast, er det ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Nydelig bil!!!! Gratulerer så mye. Ikke ueffen den WRX'n som står i garasjen din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Kjempefin bil. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 tenk deg godt om før du begynner å tøyse med motoren... for øvrig vil jeg si at det var en veldig lekker bil du har skaffet deg. E46 coupè med facelift ser i det hele tatt veldig stas ut. Eneste jeg ikke likte er det alu "look" interiøret... det er vel bare hard ekkel plast, er det ikke ? Alu-look?? Det der er jo black cube listene som er de peneste og mest diskrete listene man kan få i en E46!! Pen bil. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Flott bil! Facelift e46 coupe er utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Gratulerer med ny nydelig BMW. 19" blir helt topp på denne . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Grattis med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Gratulerer med nydelig bil! Håper det kommer noen litt lysere bilder etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Gratulerer! Pen coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå