Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lekker!

Skal ha meg e46 coupé når jeg er ferdig å studere, det har jeg bestemt meg for.

Flotte bilder btw. Det kunne du! Gleder oss til flere bilder tatt i vårsol :wink:

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nydelig bil!!!! Gratulerer så mye. 8)

Ikke ueffen den WRX'n som står i garasjen din heller :D

Takker :)

Ja den subaruen er tøff, men den er desverre ikke min :P

Ang. Black cube interiøret så er det noe av de finere listene man får på denne bilen etter min mening.

Lysere bilder kommer når jeg får sjangsen :wink: er litt for mye jobbing nå om dagen, så stikker jeg til Aberdeen nå på søndag eller mandag å blir borte til rundt 11-12 April, men etter det blir det nok noen bedre bilder :) blir noen oppdateringer og da tenker jeg :wink:

Skrevet

Black Cube er pent ja:)

Hygg deg i Aberdeen! Håper du rekker en tur i "kjerka"! Spesielt "Soul" har veldig gode drinker;) (hvis du ikke har vært der før da)

Skrevet

Takker :)

Ja det er en kraftig motor. Det er nesten sånn at det ikke spiller noen rolle hvilket gir du ligger i -i en forbikjøring hehe.

• 2 weeks later...
Skrevet

Ja nå har jeg bestillt 35/10mm H&R fjører, Clubsport frontsplitter, antrasitt dørk matter og 8,5/9,5x19" felger med 235/35 og 265/30 dekk! :wink:

Skrevet
Black Cube er pent ja:)

Hygg deg i Aberdeen! Håper du rekker en tur i "kjerka"! Spesielt "Soul" har veldig gode drinker;) (hvis du ikke har vært der før da)

Det ble desverre ingen tur til Aberdeen denne gangen, tilbrakte heller denne turen i en tørrdokk i nabobygda mi hehe. Men litt ut i Mai reiser jeg nok til Abredeen visst båten ligger der enda. Å da skal jeg prøve komme meg ut til den "kjerka" som jeg har hørt så mye om :wink:

Skrevet
Ja nå har jeg bestillt 35/10mm H&R fjører, Clubsport frontsplitter, antrasitt dørk matter og 8,5/9,5x19" felger med 235/35 og 265/30 dekk! :wink:

Blir bra med senk! Litt spent på hvordan dette blir. Vurderer noe lignende selv, men jeg tror 35mm blir litt mye for frontfangeren min :?

Skrevet

Ja jeg er litt spent selv hvordan det blir, de Clubsport leppene bygger vel litt ned også, så jeg tror den blir ganske lav i fronten. Men jeg skal avlegge rapport når jeg har fått på senk og felg ;)

Tøff bil BTW.

Skrevet

En meget fin bil som også er et interessant konsept. Kombinasjonen Coupe og dieselmotor ble i utgangspunktet ansett for å være et rimelig dødfødt konsept, men BMW visste åpenbart hva de gjorde så sent som i 2003 da de introduserte 320Cd og 330Cd (i tillegg til 320Cd som Cabriolet i 2004). Det er ikke produsert alt for mange av disse modellene... så på den måten er din bil litt ekstra eksklusiv... 8)

Skrevet

S3TR: Teaser skal bli :wink:

Fredrik: Ja jeg las på BMWCCN forumet at det var produsert kun 4788 stk av 320Cd. Og til samenligning ble det produsert 386 412 eksemplar av 320D Sedan :wink: Så den er vel litt eksklusiv :P hehe

Jeg synst at coupe/diesel konseptet funker ganske bra. Det er klart, den kunne godt hatt 6`er lyden, men diesel motoren er en bra motor på alle andre områdene.

Vi har en bakke her i området som har 10% halling, har jeg 80-90 i bunnen av den bakken så kan jeg ligge i 6. gir hele veien. Å det er en forholdsvis lang bakke.

ollilur: Nei det er diesel.

Skrevet

Satt inn nytt frontsett i går, Focal 130KF:

DPP_0024.jpg

DPP_0025.jpg

DPP_0026.jpg

DPP_0027.jpg

DPP_0029.jpg

DPP_0030.jpg

DPP_0031.jpg

Det ble litt bedre, men det blir nok mye bedre når jeg får satt inn resten :)

Så fikk jeg nye felgene i går, og selv ikke influensa klarte å stoppe meg fra å sette de på :P

DPP_0036.jpg

DPP_0032.jpg

DPP_0035.jpg

DPP_0034.jpg

Jeg synst det ble veldig bra :wink: men det blir enda bedre når jeg får på senkesettet. The only bad news is at jeg må valse litt bake. Har mulighet til å sette på 255 dekk da, men vi får se hva det blir til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...