Gå til innhold

BMW 320Cd - Bilen er solgt!

S3T
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil!!!! Gratulerer så mye. 8)

Ikke ueffen den WRX'n som står i garasjen din heller :D

Takker :)

Ja den subaruen er tøff, men den er desverre ikke min :P

Ang. Black cube interiøret så er det noe av de finere listene man får på denne bilen etter min mening.

Lysere bilder kommer når jeg får sjangsen :wink: er litt for mye jobbing nå om dagen, så stikker jeg til Aberdeen nå på søndag eller mandag å blir borte til rundt 11-12 April, men etter det blir det nok noen bedre bilder :) blir noen oppdateringer og da tenker jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Black Cube er pent ja:)

Hygg deg i Aberdeen! Håper du rekker en tur i "kjerka"! Spesielt "Soul" har veldig gode drinker;) (hvis du ikke har vært der før da)

Det ble desverre ingen tur til Aberdeen denne gangen, tilbrakte heller denne turen i en tørrdokk i nabobygda mi hehe. Men litt ut i Mai reiser jeg nok til Abredeen visst båten ligger der enda. Å da skal jeg prøve komme meg ut til den "kjerka" som jeg har hørt så mye om :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg bestillt 35/10mm H&R fjører, Clubsport frontsplitter, antrasitt dørk matter og 8,5/9,5x19" felger med 235/35 og 265/30 dekk! :wink:

Blir bra med senk! Litt spent på hvordan dette blir. Vurderer noe lignende selv, men jeg tror 35mm blir litt mye for frontfangeren min :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er litt spent selv hvordan det blir, de Clubsport leppene bygger vel litt ned også, så jeg tror den blir ganske lav i fronten. Men jeg skal avlegge rapport når jeg har fått på senk og felg ;)

Tøff bil BTW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget fin bil som også er et interessant konsept. Kombinasjonen Coupe og dieselmotor ble i utgangspunktet ansett for å være et rimelig dødfødt konsept, men BMW visste åpenbart hva de gjorde så sent som i 2003 da de introduserte 320Cd og 330Cd (i tillegg til 320Cd som Cabriolet i 2004). Det er ikke produsert alt for mange av disse modellene... så på den måten er din bil litt ekstra eksklusiv... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S3TR: Teaser skal bli :wink:

Fredrik: Ja jeg las på BMWCCN forumet at det var produsert kun 4788 stk av 320Cd. Og til samenligning ble det produsert 386 412 eksemplar av 320D Sedan :wink: Så den er vel litt eksklusiv :P hehe

Jeg synst at coupe/diesel konseptet funker ganske bra. Det er klart, den kunne godt hatt 6`er lyden, men diesel motoren er en bra motor på alle andre områdene.

Vi har en bakke her i området som har 10% halling, har jeg 80-90 i bunnen av den bakken så kan jeg ligge i 6. gir hele veien. Å det er en forholdsvis lang bakke.

ollilur: Nei det er diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt inn nytt frontsett i går, Focal 130KF:

DPP_0024.jpg

DPP_0025.jpg

DPP_0026.jpg

DPP_0027.jpg

DPP_0029.jpg

DPP_0030.jpg

DPP_0031.jpg

Det ble litt bedre, men det blir nok mye bedre når jeg får satt inn resten :)

Så fikk jeg nye felgene i går, og selv ikke influensa klarte å stoppe meg fra å sette de på :P

DPP_0036.jpg

DPP_0032.jpg

DPP_0035.jpg

DPP_0034.jpg

Jeg synst det ble veldig bra :wink: men det blir enda bedre når jeg får på senkesettet. The only bad news is at jeg må valse litt bake. Har mulighet til å sette på 255 dekk da, men vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...