Chriso Skrevet Mars 29, 2007 Share Skrevet Mars 29, 2007 Lekker! Skal ha meg e46 coupé når jeg er ferdig å studere, det har jeg bestemt meg for. Flotte bilder btw. Det kunne du! Gleder oss til flere bilder tatt i vårsol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2007 Nydelig bil!!!! Gratulerer så mye. Ikke ueffen den WRX'n som står i garasjen din heller Takker Ja den subaruen er tøff, men den er desverre ikke min Ang. Black cube interiøret så er det noe av de finere listene man får på denne bilen etter min mening. Lysere bilder kommer når jeg får sjangsen er litt for mye jobbing nå om dagen, så stikker jeg til Aberdeen nå på søndag eller mandag å blir borte til rundt 11-12 April, men etter det blir det nok noen bedre bilder blir noen oppdateringer og da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Black Cube er pent ja:) Hygg deg i Aberdeen! Håper du rekker en tur i "kjerka"! Spesielt "Soul" har veldig gode drinker;) (hvis du ikke har vært der før da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Meget pen bil Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.T Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 Meget flott bil!! Har alt det "riktige" den der Men du har skrevet 150hk/330Nm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet April 4, 2007 Forfatter Share Skrevet April 4, 2007 Takker Ja det er en kraftig motor. Det er nesten sånn at det ikke spiller noen rolle hvilket gir du ligger i -i en forbikjøring hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Ja nå har jeg bestillt 35/10mm H&R fjører, Clubsport frontsplitter, antrasitt dørk matter og 8,5/9,5x19" felger med 235/35 og 265/30 dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 Black Cube er pent ja:)Hygg deg i Aberdeen! Håper du rekker en tur i "kjerka"! Spesielt "Soul" har veldig gode drinker;) (hvis du ikke har vært der før da) Det ble desverre ingen tur til Aberdeen denne gangen, tilbrakte heller denne turen i en tørrdokk i nabobygda mi hehe. Men litt ut i Mai reiser jeg nok til Abredeen visst båten ligger der enda. Å da skal jeg prøve komme meg ut til den "kjerka" som jeg har hørt så mye om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Ja nå har jeg bestillt 35/10mm H&R fjører, Clubsport frontsplitter, antrasitt dørk matter og 8,5/9,5x19" felger med 235/35 og 265/30 dekk! Blir bra med senk! Litt spent på hvordan dette blir. Vurderer noe lignende selv, men jeg tror 35mm blir litt mye for frontfangeren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Ja jeg er litt spent selv hvordan det blir, de Clubsport leppene bygger vel litt ned også, så jeg tror den blir ganske lav i fronten. Men jeg skal avlegge rapport når jeg har fått på senk og felg Tøff bil BTW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3TR Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Lekker bil!! Hva med en teaser på de nye hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 En meget fin bil som også er et interessant konsept. Kombinasjonen Coupe og dieselmotor ble i utgangspunktet ansett for å være et rimelig dødfødt konsept, men BMW visste åpenbart hva de gjorde så sent som i 2003 da de introduserte 320Cd og 330Cd (i tillegg til 320Cd som Cabriolet i 2004). Det er ikke produsert alt for mange av disse modellene... så på den måten er din bil litt ekstra eksklusiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Pen bil:) er det bensiner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 S3TR: Teaser skal bli Fredrik: Ja jeg las på BMWCCN forumet at det var produsert kun 4788 stk av 320Cd. Og til samenligning ble det produsert 386 412 eksemplar av 320D Sedan Så den er vel litt eksklusiv hehe Jeg synst at coupe/diesel konseptet funker ganske bra. Det er klart, den kunne godt hatt 6`er lyden, men diesel motoren er en bra motor på alle andre områdene. Vi har en bakke her i området som har 10% halling, har jeg 80-90 i bunnen av den bakken så kan jeg ligge i 6. gir hele veien. Å det er en forholdsvis lang bakke. ollilur: Nei det er diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 Satt inn nytt frontsett i går, Focal 130KF: Det ble litt bedre, men det blir nok mye bedre når jeg får satt inn resten Så fikk jeg nye felgene i går, og selv ikke influensa klarte å stoppe meg fra å sette de på Jeg synst det ble veldig bra men det blir enda bedre når jeg får på senkesettet. The only bad news is at jeg må valse litt bake. Har mulighet til å sette på 255 dekk da, men vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå