Spiritus Sancti Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Spiritus=Hellige. Sancti=Ånd Altså, Spiritus Sancti=Hellige Ånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 tja, jeg heter jo Morten Moe, jeg hadde momo course genseren på meg, og den luktet nyvasket, med OMO.. dermed nicket: mOMOe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Hadde for en del år siden anlegg fra Soundstream i gamlebilen. Så jeg korta det bare ned til Stream. Så satte jeg Mr. foran siden jeg er et hankjønn Så da ble det Mr.Stream. Bruker dette på de fleste plasser som kreves nick. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 gEIRA = Geir Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Mars 31, 2007 Share Skrevet Mars 31, 2007 Heter Aase til etternavn. Er oppvokst i Tyskland, så da ble det Hügel som betyr ås på tysk...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Heter Aase til etternavn.Er oppvokst i Tyskland, så da ble det Hügel som betyr ås på tysk...... ...hei hugel forresten, vi treffes på lere forum ja.. he he..rapidspeed, kommer av at jeg for moro skyld kjøpte en -88 skoda rapid for endel år siden.. og på hekkplata stod det 5speed.. satte dette sammen og utelot noe, drfor ett greit nick til bruk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Cmito -> Cagiva Mito (Lettsykkel) Kjørte dette for noen år siden, så der jeg ike kunne ha "Eirik" til nick, så ble det cmito.. så etter det så har jeg bare fortsatt å ha det i nicket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Hva kan jeg si.. heter henrik, og folk som heter henrik forkorter ofte navnet sitt med henke (henrik larsson! f.eks), og siden jeg er happy så var valget enkelt.. klinget bra gjorde det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Hitokiri er japansk, og betyr visst noe sånt som "dyktig drapsmann". Navnet ble brukt på samuraier av et visst kaliber. Hvorfor jeg bruker det vet jeg ikke. Det var et ord som dukket opp, og som jeg likte. Fant ut av hva det egentlig betydde senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 tja, jeg heter jo Morten Moe, jeg hadde momo course genseren på meg, og den luktet nyvasket, med OMO..dermed nicket: mOMOe Som sagt før, jeg heter også Moe til etternavn, altså Marius Moe Blir bare kalt Moe blant venner og kjente, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Kjørte BMW. en litten tendens til å ta litt av !! BMW_Racing !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Kjører xi med 3.0 liters BMW motor, dvs tar rotta på de fleste Audi Quattroene. Har sjokkert endel Audier på vinterføre. Mest fordi det står 316 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Mange morsomme forklaringer her. Håper folk lærer av nickene med litt mer bak og styrer unna modellnavn (320i/520i) og forskjellige *BMW* i forskjellige varianter. Det er utrolig vanskelig å huske personene bak slike generiske nick. Har man et navn eller et ekte "nick" blir man mye lettere husket. Mitt er forøvrig akkurat like kjedelig som det høres ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet April 1, 2007 Share Skrevet April 1, 2007 Willers, Jeg Heter Stian A Willersrud, venner og bekjente kaller meg willers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 2, 2007 Share Skrevet April 2, 2007 robel = kallenavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå