Ron Jeremy Skrevet April 6, 2007 Share Skrevet April 6, 2007 T.A.S, nå er det bare å spare til nye baklykter . Hehe.. De oppdaterte lyktene er uten tvil lekre og markeringslyset kommer virkelig til sin rett mht. markeringslyset i frontlykten. Jeg tror desverre ikke at jeg kommer til å bytte til nye lykter da jeg vurderer bilbytte for tiden. Spennende T.A.S, hva er det du har i kikkerten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Tenker mer og mer på sølvgrå E61 525d / 530d M-sport.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Tenker mer og mer på sølvgrå E61 525d / 530d M-sport.. Dette høres veldig riktig ut. "nye" eller "gammle" 530d da? Altså, den med 218 hester, eller den med 231? uansett veldig gode biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Er nok "bare" 218 hk eller 177 hk det er snakk om. Går an å kjøpe en facelift, men da er alternativet en 520d og da er vi nede i en kaklende firer - noe som jeg ikke har lyst på.. Syns også det er et lite utvalg her i Norge.. Alt avhenger av pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Så bra ut det der! Men snart ser vi vel en japsebil som har de samme lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Er nok "bare" 218 hk eller 177 hk det er snakk om. Går an å kjøpe en facelift, men da er alternativet en 520d og da er vi nede i en kaklende firer - noe som jeg ikke har lyst på.. Syns også det er et lite utvalg her i Norge.. Alt avhenger av pris. selv om 530d har litt lite hester er den utrolig sterk ( ikke spesielt sivilsert though) Jeg tror forresten du vil bli meget positivt overrasket over en 520d. Ikke kjøp noen brukt(eller ny) bil uten å ha testet 520d da jeg tror det er mye bil, og ikke minst mye motor for pengene. vel får man ikke noen fantastisk lyd, men 5'ern er jo meget godt lyddempet så det går kanskje bra? Klart det passer best med en stor V8 (540 eller 550) i en behagelig 5-serie, men når man først blir tvunget til diesel, kanskje det egentlig ikke er så stor forskjell på 520d og 530d ? Om man får 520d med den NYE superfine automat-kassen tror jeg det er en veldig fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 7, 2007 Share Skrevet April 7, 2007 Er nok "bare" 218 hk eller 177 hk det er snakk om. Går an å kjøpe en facelift, men da er alternativet en 520d og da er vi nede i en kaklende firer - noe som jeg ikke har lyst på.. Syns også det er et lite utvalg her i Norge.. Alt avhenger av pris. selv om 530d har litt lite hester er den utrolig sterk ( ikke spesielt sivilsert though) Jeg tror forresten du vil bli meget positivt overrasket over en 520d. Ikke kjøp noen brukt(eller ny) bil uten å ha testet 520d da jeg tror det er mye bil, og ikke minst mye motor for pengene. vel får man ikke noen fantastisk lyd, men 5'ern er jo meget godt lyddempet så det går kanskje bra? Klart det passer best med en stor V8 (540 eller 550) i en behagelig 5-serie, men når man først blir tvunget til diesel, kanskje det egentlig ikke er så stor forskjell på 520d og 530d ? Om man får 520d med den NYE superfine automat-kassen tror jeg det er en veldig fin bil. Har kjørt en helg i en 520D E61 06 mod, denne var med manuell, og manuell i en 5 serie er krise for meg. Men 4 sylindret diesel føler jeg ikke hører hjemme i en 5 serie, her er det nødt til å være I6, mye mye bedre lyd og gange. Bilen gikk greit den, men med automat blir det nok lite inspirerende er jeg redd. Så T.A.S, jeg ville nok anbefalt deg helt klart å hente inn en 525/530. Tror du kan spare en 50 lapper på det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Fyrer opp tråden litt igjen.. Når kan vi vente å se "faceliftede" E60'er på veiene? Skulle de ikke ha kommet nå? Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Magne Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Fyrer opp tråden litt igjen..Når kan vi vente å se "faceliftede" E60'er på veiene? Skulle de ikke ha kommet nå? Gleder meg! disse er kommet på veien når denne tråden ble laget... Den bilen du ser bilde av er første bilen vi fikk opp til tromsø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Kalles også facelift Asslift blir det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 E60 Facelift har vært på veien siden 24. Mars i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Det var det jeg trodde. Men har ikke sett noen enda (så jeg begynte å lure på om det var en pre-facelift som fikk ettermontert nye baklykter). Jaja, jeg får speide videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 ja blir vel en annen lekker detalj som konkurentene kommer til å kopiere akuratt som da E39 kom med angeleyes Audi A6 har vel liknende lys originalt, 3 striper med LED lys, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Det stemmer ikke. Man kan få LED baklys på Audi A6 mot at man bestiller Xenon hovedlykter. Et kjennetegn for å vite om bilen har Xenon eller ikke.. Forøvrig er facelift lyktene populære. I andre land er det allerede en god leveringstid før man kan få lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 ja blir vel en annen lekker detalj som konkurentene kommer til å kopiere akuratt som da E39 kom med angeleyes Audi A6 har vel liknende lys originalt, 3 striper med LED lys, Mener du at Audi har kopiert? Audi kom vel isåfall først med LED-baklykter(?) Men det er også litt forskjell på BMW og Audi sine. For meg ser det ut som de til BMW er mer som en fiber som lyser. Synes forøvrig også at Audi sine er tøffe jeg: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå