Gå til innhold

BMW E92 M3 Produksjonsmodell!!

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns ikke det var så mye å klappe over jeg! Ser liksom så lite sint ut.. Og altfor høy! En annen farge og litt senk så er den i mål tenker jeg :)

helt enig med anders her... ser alt for snill ut... er nesten så jeg begynner å lure om den kommer i stasjonsvogn også, samtlige m3`r som har vært har vært mye finere...

men denne kommer seg sikker med noe senk fete felger og noe fiks på frontpartiet...

hva slags motor har de brukt her?

430hk?

Hvis du leser pressemeldingen står alt fint forklart der :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke liker bilen pga. fargen er vel kanskje litt teit å si? Tipper du får den i mer enn 1 farge. :) "Power-bulgen" er vel kanskje litt i største laget, men ikke for stor heller, må jo være hakket hvassere enn E46.

Jeg husker det var mange som var skeptiske når E46 kom og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig bra bil.......MEN den ser lit feit ut i forhold til e46 M3. :whoa:

e46 M3 ser kvassere ut, mer atletisk, denne ser mer ut som en utrent boler :evillol:

men e92 m3 sin graf som viser topp hk og nm på det beste turtallet...er jo bare :whoa:

m3 e92 trenger ikke å se alt for rå ut, for å virkelig være en rå kjøremaskin. DET INDRE SOM TELLER :tongue::sly::evillol:

Neida,- bilen skal se ut som det er mer en bare skinn og bein......

hahahahahahahahahahahahahahaha.....

tipper ikke det er mange som for et slikt eksemplar m3 her i norge.......hva vil prisen ligge på på et slikt kjøretøy :uh: sikkert som nye e60 m5 eller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI NEI NEI...hva faen gjør BMW nå!!!!

bytter ut 6`er med V8??og bare 430hk....dette er for slappt...skal dem henge med Audi osv så må dem over 500hk...Rs6 har jo nærmere 500hk og det for mange år siden....

dem må bygge 6 syl med Turbo....

Nå er vel heller ikke RS6 og M3 direkte konkurrenter. Det er RS6, M5 og E63 AMG som konkurrerer. M5 og E63 AMG har hhv. 507 og 514 hestekrefter og det antas at nye RS6 som kommer snart får opp mot 550hk. Til gjengjeld er bilen vesentlig tyngre og har firehjulsdrift (noe som gjør bilen like rask/tregere enn konkurrentene med 40hk mindre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI NEI NEI...hva faen gjør BMW nå!!!!

bytter ut 6`er med V8??og bare 430hk....dette er for slappt...skal dem henge med Audi osv så må dem over 500hk...Rs6 har jo nærmere 500hk og det for mange år siden....

dem må bygge 6 syl med Turbo....

Utrolig at BMW ikke har ansatt deg for lenge siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor tro på nye M3. Den knuser ikke konkurentene rett fram (samme 0-100 tid som RS4), men vil forhåpentligvis bevise hva BMW M står for i svingene.

Bilen har, som alle andre biler blitt tyngre med åra så vi får håpe det kommer en CSL-versjon.

Han som bestemte fargen (og at det skulle være 18-tommere) på de offiselle bildene har forhåpentligvis fått sparken da det ser direkte feil ut. De skulle uten tvil vist en hvit/sølv/svart med 19-tommere og svart eller brunt skinn!

325ibra: Med en pris i tyskland på 539 000 og en engangsavgift på 807 000 er det ikke urimelig å anta at basisprisen vil ligge mellom 1,4 og 1,5 mill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...