Gå til innhold

630 spotted på Bømlo

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Stemme nok det. Nesten i alle fall. Var i et bryllup i sommer til noen venner. Eieren av denne bilen var i samme bryllup. Og han er visst sammen med Elin.

Heh.. stilig.. i det bryllupet var eg og.. er søskenbarn med brudgommen..

Stemmer det at eiger av bilen er sammen med Elin.

Tøft!!

Var på fest hos T og B forrige helg. Feira B's 30års dag.

Og da er vel du i slekt med eieren av 6eren og da? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen kvinner i hele verden som frivillig og upåvirket ville kjøpt seg en BMW 630 Coupè

hehe jeg vet til og med om en jente som er 28 aar som har en e60 m5 og mannen hennes har en e46 m3 med kompressor.. ;) vet om jenter som kjorer 750 og andre til og med en m6.. hehe.. saa hva er problemet med en 530??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... godt spørsmål.. man skulle tro det var en liten søt Mini Cooper eller noe, men det virker som de store SUV'ene er dagens jentebiler. I alle fall her i oslo....

Hmmm... tenke-tenke... en slags Celina Middelfart med en Porsche Cayenne Turbo S... OK... bilen er ikke helt min stil, men skitt la gå for en gang skyld... :wink:

Men en slik en såg eg på essoen på innvær igår! Cayenne altså.. Aldri sett en slik på øya før, aner ikke hvem som kjørte..muligens en kjendis det også?? :wink::D

Forøvrig råe biler de porschene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemme nok det. Nesten i alle fall. Var i et bryllup i sommer til noen venner. Eieren av denne bilen var i samme bryllup. Og han er visst sammen med Elin.

Heh.. stilig.. i det bryllupet var eg og.. er søskenbarn med brudgommen..

Stemmer det at eiger av bilen er sammen med Elin.

Tøft!!

Var på fest hos T og B forrige helg. Feira B's 30års dag.

Og da er vel du i slekt med eieren av 6eren og da? :lol:

Er nok ikkje i slekt med eigaren nei, ikkje som eg veit om... Men dei var naboar av oss for eindel år siden, før eg kan huska..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... godt spørsmål.. man skulle tro det var en liten søt Mini Cooper eller noe, men det virker som de store SUV'ene er dagens jentebiler. I alle fall her i oslo....

Hmmm... tenke-tenke... en slags Celina Middelfart med en Porsche Cayenne Turbo S... OK... bilen er ikke helt min stil, men skitt la gå for en gang skyld... :wink:

Men en slik en såg eg på essoen på innvær igår! Cayenne altså.. Aldri sett en slik på øya før, aner ikke hvem som kjørte..muligens en kjendis det også?? :wink::D

Forøvrig råe biler de porschene..

Cayenne så jeg på Svortland igår! Aldri sett den på øya før jeg heller. Sto mye pent utenfor Dolly Dimples igår med andre ord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går faktisk 2-3 Porsche Cayenne i Trondheim, som jeg har sett. En hvit, en svart og en mørk blå etter hva jeg husker.

Tror det går flere enn 2-3 stk i Trondheim. Er flere på Ugla tror jeg. Denne Cayenne så jeg på Bømlo og ikke i Trondheim. har vært der nede på Påskeferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...