Gå til innhold

Pioneer eller Alpine finest?


Anbefalte innlegg

vet ikke hvilken farger enn kan velge mellom på den spilleren der, men den alpinespilleren jeg har så er fargen rød, blå, grønn, og rødoransje som i bmw`n. Pioner er bra spillere det også ja, for all del. Men jeg personlig liker best alpinespillerene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pioneer all the way :D

Men hiv deg på BT-75 istedenfor BT-55 ;) Mye fetere display (og sikkert en god del ekstra funksjoner også)

Kikka på den ja, men får du rød belysning på den? Så vidt jeg kan se på produkt beskrivelsen så er den kun blå. (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har kun blå belysning, men blir ikke så dumt det heller ska du se.. Prøvde å ta et bilde her, men var så jæ**ig kaldt på hendene at jeg ikke klarte å holde kameraet nok i ro, så ble litt uskarpt..

Men, jeg synes ikke det er så aller verst!!

img0571zd7.jpg

img0572de6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gådt for alpine jeg. kvalitet forran kvantitet!

viktigere med god lyd forran pene farger og masse dilldall!!!

Joda, jeg hører hva du sier, men det spørs jo om jeg i det hele tatt vil merke noe til denne forskjellen. Det krever en del av resten av utstyret hvis man skal høre forskjell. For ikke å snakke om at musikken man spiller må være av ypperste kvalitet. Jeg kommer til å spille mp3 for det meste, og der er vel lyden egentlig så "dårlig" at det blir vanskelig å høre kvalitetsforskjeller mellom annerkjente merker som Alpine og Pioneer tror jeg. Det er jo ikke snakk om Alpine vs. et møkkamerke heller da. Pioneer lager gode spillere de også. :wink:

Men jeg hadde nok gått for Alpine hvis fargen passet bedre. Det er stilrent og fint med samme farge som resten av instrumentene i bilen, syns nå ihvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre display på alpinespillern, aner ikke hvordan den er men fikk bedre inntrykk av den. Pioneeren gir meg litt billig-intrykk med så simpelt display. Rart om det ikke går an å variere knappbelysningen på alpine'n, finn en bil med rosa interiørbelysning :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...