S.Arnesen Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 gidd selg den da:O Hva i alle dager betyr "gidd selg den"?
Joakim H Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 altså detta ble i feil tråd, skulle på msn til noen:O
anders87 Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Hva i alle dager betyr "gidd selg den"? Ikke selg den da, betyr det.. Ble bra dette Ole! Du må si ifra neste gang du skal feste, så tar jeg meg en tur! Kommer i caddy og tar med meg div ting som er mitt oppe hos dere i samme slengen
Ole@Automote Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Hmm ja tror ikke det blir no fest på meg før om ett par mnd hehe! kan dette med festing vi humre humre
anders87 Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Ja vet, savner limo'en, kan du si Høhøhø.. Men si ifra, så kommer jeg!
Ole@Automote Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Dagens framgang Fått på speil, div interiør, grill og vinge Litt forsinkelse da jeg har bestilt ny takluke pga rust som jeg fant her om dagen, leverings tid 2 uker. Jeg har også kjøpt meg nytt hus så da blir det litt mindre tid til bilen men jeg kommer til å jobbe litt nå og da. Håper å få den ferdig før jul en gang men kan fort dryge til januar ser jeg
M3 Yngve Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Konge tøff med orange front. Gammel DTM look er gromt.
DreRacing@ Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Hvis du senker traversen så løfter du jo hele fronten på bilen!! Taket, panser og fronten kommer jo høyrer.. Det er veldig negativt for kjøreegenskapene..Hadde det vært S38B38 du hadde hatt litt problemer med å få plass til så skulle jeg skjønt deg, men en S38B36 er jo ikke så høy som b38 så den burde du fin få plass til hvis du vet hva du driver med.. Er litt synd at mange bygger om på den enkle måten for å ha det morro for så og selge videre til personer som går rundt å tror at nå har jeg fått en konge bil... Synd.. sorry for og dra opp en ELDgammel diskusjon, men gikk litt surr i hodet bare. jeg kan ikke sjønne hvordan panser og fronten kommer høyere ved og senke traversen. skulle jo tro tyngde punktet blei enda lavere egentli ved og senke traversen lenger mot bakken. Jeg har senket traversen på min 15mm bare for og være på den sikre siden, gleder meg til og se hvor god klaring det blir når jeg har fått på panseret.
E30_Dale Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Var litt idioti tankegang fra min side her, flytter man traversen vil man jo bare få mer negativ camber på hjulet . My bad. Super rå kjerre ole! Synd du skal selge denne.
Rayman Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Om det er sånt som du sier her E30_Dale, f.eks om du senker traversen 15mm så blir hele karossen hevet 15mm? Er jo ikke verre en å senke bilen 15mm på fjærene for at det skal bli likt igjen?!? Og da har du faktisk senket tyngdepunket med 15mm fremme (motoren) og det er ingen ulempe..
Ole@Automote Skrevet November 4, 2009 Forfatter Skrevet November 4, 2009 Traversen kan legges på bakken bilen vil fortsatt være like høy/lav! karrosen hviler på fjærbeina. Det eneste som blir forandret er vinkelen på bærearmene. Setter jo pris på att folk leser tråden men denne diskusjonen er jeg ferdig med hehe
Larsinnj Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Bor du nært veien? Speider etter denne bilen hver gang jeg kjører forbi! OT: Har sett en E30 som står i en stort sett alltid åpen garasje ca midt imellom surnadal og kvanne. Finnes den her inne tro?
Gjest Skrevet November 4, 2009 Skrevet November 4, 2009 Til di som fremdeles ikke fårstår att en e30 IKKE blir høyere om man flytter ned traversen annbefaler jeg og ta en titt under en for og se hvordan forstillingen er oppbygd. Bilen hviler som nevt tidligere her på fjørbena ikke på traversen... Dumt og komentere nårn ikke vet hva man snakker om. Nok ot fra min side. Bilen din blir meget rå nå. Synd du skal selge den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå