Gunnar Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Månedens bil april 2007 Bil '84 BMW E23 745iA Eier Kristian Lien Generelt Ny i Norge. Jeg er nå tredjegenerasjonseier av bilen som har vært i familien siden -94. Motor M106 Dekk/felger BBS 8x17” m/ Wanli 235/45-17” og Momo 20mm spacere. Utstyr El. Vinduer El. Speil El. Stoler i sort skinn (ettermontert) El. Soltak Turbotrykksmåler (ettermontert) Air/Fuel ratio måler (ettermontert) Cruisecontroll (ettermontert) Skinnratt Stor OBC 25% diff. Brems Tre interiør ABS Tåkelys Motorvarmer Sentrallås Ønskelisten Nye fremskjermer og hellakkering. Prestanda Lader nå maks 0.9 bar som skal utgjøre ca. 350hk og 640Nm. 0-100: ca. 6.5s 0-200: ca. 20s (link til film: ) Din bil her? Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for over hundre tusen (!) besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i bra kvalitet (så store som mulig, men legger de som regel ut i 800x600), til post@bimmers.no! Vil du bare vite om bilen din er aktuell holder det å sende inn et bilde og et par setninger om bilen, så vil den bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Jasså Lien, dette er vidunderet ditt Rett og slett nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Flott klassiker dette og perfekte omgivelser for bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Stili bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Virkelig flott eksemplar du har her regner med du tar godt var på den, så det trenger jeg ikke si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 staselig doning verdt å ta vare på denne. det var noen flotte bilder også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Neimen lien da! Morsomt at du skulle havne som månedens bil denne gangen Har nok noe igjen å arbeide med før jeg kan stille opp mot det der! God inspirasjon dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 gratz! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Ufattelig pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Tror jeg må revurdere synet mitt på E23 etter å ha sett den videoen. Skikkelig sleeper det der! Så også utrolig strøken ut, ikke mnst for å være en E23. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet April 10, 2007 Share Skrevet April 10, 2007 Gratulerer med månedens bil Kristian! Pent! Håper flere får øynene opp for hvor pene e23 kan være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Gratulerer med månedens bil! Morsomt att en "annerledes" BMW er det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Gratulerer med månedens bil... en spesielt grom sak for oss litt eldre entusiaster... jeg husker modellen "live" anno 1983... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 Se derja Jøss viste ikke at den var så fin lien, en vellfortjent månedens bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 11, 2007 Share Skrevet April 11, 2007 ¨Strøken fin bil:-) Gratulerer med månedens bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå