Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, takk :)

Prøver litt når jeg kommer hjem da :)

Syns det var litt rart at det stod 40, det sa meg liksom ingenting om versjonnr. Trodde det feks skulle stå 29 der da.. :)

• 1 month later...
Skrevet
Den er gammel så den kan du fint oppgradere :)

Følgende versjon er gjeldende som siste på MK4 : 4-1/91

Versjon på oppgraderings cd er V29.1

Har hørt noe om at V30 er ute, men har ikke funnet den enda.

V29 den kan du laste ned her

http://www.megaupload.com/?d=TNC9LTY2

fant ikke V29.1 akkurat nå, søk på xs evt.

Les mer om BMW Navi på BMW X5World.com

Hei!

Jeg har et par spørsmål angående dette.

Versjonen jeg har er 4-1/20.

Kan jeg da bare oppdatere til siste oppdatering av firmware, eller må jeg installere alle versjonene som har kommet etter den versjonen jeg har?

Jeg bruker for tiden teleatlas-kart, vil jeg få 3d-visning da?

På forhånd takk!

Skrevet

Skal vel gå fint og oppgradere det, vet bare at på eldre versjoner måtte man ha en Key unlock cd etter oppgradering, men den ligger også ute på nett. Tror ikke du må ha det på MK4 om du har det.

Skrevet

Er det noen som har en dummy-guide til hvordan man skal brenne dette i alcohol? Har brent ei plate, men vet ikke om jeg har gjort det riktig. Ødelegger man navi om cd ikke er brent riktig?

Skrevet
Er det noen som har en dummy-guide til hvordan man skal brenne dette i alcohol? Har brent ei plate, men vet ikke om jeg har gjort det riktig. Ødelegger man navi om cd ikke er brent riktig?

Har du fått brent den i Alcohol, så er den vel nærmest garantert i orden. Ødelegger ikke noe ved å sette den inn heller :)

Skrevet

Ok da får jeg krysse fingrene å prøve. Ble bare i tvil for fila jeg lastet ned var på 288 MB etter jeg hadde pakket den ut, og plata som jeg brant ble på 250 MB.

Skrevet

Eg bruker MagicISO, og da kan ein velge mellom Mode 1 eller Mode 2 når ein skal brenne. Også lurt å brenne med lav hastighet. Att fila blir midren på cd enn image kan nokk stemme. Trur dette er avhengig av kva for filtype image er på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...