Gå til innhold

nytt BMW concept!

in2you
 Share

Anbefalte innlegg

Her er et nytt bmw concept som er verdt en titt. den er SVÆR men utrolig stilig, hekken på bilen er det som eg liker aller best på denne 8) men den fronten må nok vokse litt på meg :roll: det står i teksten ar dette trolig vil bli den nye 8-serien (firedørs) og skal konkurere med bl.a. mercedes cls. personlig så syns eg det høres rart ut at bmw skal forandre en 2 dørs superbil, til en 4 dørs coupe-sedan. kanksje dette heller kan vera noen små-drypp av ny 7'er? :D

http://www.leftlanenews.com/bmw-cs-concept.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er BMW´s svar på Mercedes-Benz C219 CLS... der CLS 55 AMG har en V8 motor på 5439 cm3 som yter 476 HK ved 6100 rpm og 700 Nm ved 2650 rpm. 0-100 Km/t klarer den på 4,7 sekunder og topphastigheten er elektronisk begrenset til 250 Km/t.

Mercedes_CLS.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle akkurat til å si det samme...

9-bmw-cs-concept-leak.jpg

A.jpg

Synes den så kul ut jeg... har ventet på å se en oppdatering av 8 serie... Grillen i fronten var svæær.. lurer på hvordan denne blir seende ut med norske skilter :?::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg merke til rattet og dei nye instrumenta! :D dei var rett og slett FETE spør dere meg :D visste ikkje det var venta en ny 8-serie engang egentlig.. ?

Det er ingen 8-serie, men derimot en coupe med 4 dører... altså et helt nytt konsept i likhet med Mercedes-Benz CLS og Mazda RX-8... :wink:

mazda_rx8_wallpaper10_1024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! Ihvertfall i profil!

4-bmw-cs-concept-leak.jpg

Og her sankker vi skikkelig interiør (personlig synes jeg BMW gikk litt feil med det interiøret som er i dagens modeller). Litt mer tilbake til E38/39/46.

5-bmw-cs-concept-leak.jpg

Ser ut til at også BMW blir dratt i retning av Audi her. Større nyrer og en front som blir mer som ét stykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig interiør. Det første som slo meg inn ved siste bilde var Aston Martin, haha bra jeg ikke var den eneste. Den var pen fra siden, men mindre pen foran. Det blir liksom ikke en BMW på den måten, men BMW er jo i utvikling i likhet med andre bilprodusenter, så de endrer vel utseende en del også fremover. Eller det er jo klart de gjør. Men ved tanke på å gå vekk ifra det standard BMW. Men men.

konklusjon: bilen var grei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo...spesiell. Får litt blanda følelser når jeg ser den. Noe stemmer ekstremt bra mens andre ting blir litt rart. Fronten ser jo gedigen ut, men jeg synes det blir litt for få linjer og litt rart med den linja som plutselig "dør"for så å dukke opp igjen. Felgene, baklyktene og speila derimot var ekstremt fete. Får håpe BMW lager noe som er i nærheten. Helst med V8/V10/V12. Forresten...noen andre som synes bremsepedalen og girspaken ligna på en manuell? Men det er ikke clutch... Nytt girsystem på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo...spesiell. Får litt blanda følelser når jeg ser den. Noe stemmer ekstremt bra mens andre ting blir litt rart. Fronten ser jo gedigen ut, men jeg synes det blir litt for få linjer og litt rart med den linja som plutselig "dør"for så å dukke opp igjen. Felgene, baklyktene og speila derimot var ekstremt fete. Får håpe BMW lager noe som er i nærheten. Helst med V8/V10/V12. Forresten...noen andre som synes bremsepedalen og girspaken ligna på en manuell? Men det er ikke clutch... Nytt girsystem på gang?

Godt observert, og en interesant observasjon.

Btw, synes den delte profillinjen var tøff jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...