Tore Diesel Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Dette er faktisk det verste jeg har sett i Norge! http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... dTypeId=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Hehehehe er vel for a skåde dekkene den, får litt løft LMFAO Why Drive when u can fly Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 He he.. bilen var forøvrig ellers godt utstyrt med aircondition, cruise, takluke, comp, mm + tavle som viser om noe er galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 bilen var jo grei den, bare å fjærne den stykke skygge lua=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 var _veldig_ classic.. og hva er greia med alle 4WD merkene.. kan ikke tenke meg at BMW klistra på disse? Lakken har også sett sine bedre dager, eller er det bare dårlig bilder? Overhalt topp.. kan kansje tyde på at bilen har blitt kjørt hard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 veit ikke om jeg skal le eller grine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 23, 2007 Forfatter Share Skrevet April 23, 2007 Antenna bak, var heller ikke noe særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 frekt sete trekk foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Det er det verste jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Jeg har sett den personlig! closeup og på forskjellige hold, faen så stykt.. ser jo bra ut på bildene en i real life (går på skole i Lyngdal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 spesielt.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 er vel Brilliantrot farve på den der vel? jeg trodde min var falma i lakken... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet April 23, 2007 Share Skrevet April 23, 2007 Annonsen var jo egentlig ganske bra lagd. Men å syntes selv at det der er pent?jojo... Skulle hatt en slik gangstercap på boblen når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå