Gå til innhold

Noen som har handlet hos Dekkonline.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant denne siden da jeg søkte etter dekk på nett.. Virker utrolig positivt mht pris og leveringsdyktighet, ihvertfall slik jeg ser det etter å ha vært en kjapp tur innom siden deres!

Noen som har erfaring med dette?

Skrevet

Høres relativt greit ut! Kunne kanskje tenkt meg at det tok litt kortere tid enn 2 uker da, men det virker hvertfall som om prisene er svært konkurransedyktige!

Jeg drister meg til å spør om konkrete anbefalinger av dekkmerker også her, selv om det kanskje er mye personlige meninger ute og går..?

MEN; jeg har en '01 520dT, og et sett 8,5x17 OZ Ceres uten dekk. Det blir vel riktig å gå for 235/45/17 da kanskje?

Skrevet

Dekkexpress og dekkonline.COM er forskjellig firmaer, dekkonline.NO er heller ikke det samme... har handler fra Dekkonline.com flere ganger, veldig billig, kjapp levering... annbefales =)

Skrevet

235/45/17 er fint på 8,5" det ja.

ikke vært borti dem, men de er sikkert helt ok...

Enig! Jeg har heller ingen erfaring med dem, men det er sikkert bra!

hva er vitsen å svare hvis man ikke har peiling...?

Skrevet

Leveringstiden varierer egentlig på om de har varene i tyskland (alt er i tyskland), eller ikke.

Har dem varene i tyskland, så kan man forvente ca 1uke levering. Har dem ikke, så må man nok vente litt lenger. Kanskje 1mnd.

Jeg ville anbefalt å sendt dem en mail og spurt konkret på det og det merket jeg ville ha, og spurt om dem hadde det inne.

Skrevet

@Hagenisse: hehe.. kan du si;)

Takk for kjappe og gode svar folkens!

Har aldri hatt behov for å sjekke opp dette så grundig før, men nå trenger jeg å finne dekk som ikke koster skjorta, men likevel er et visst kvalitetsnivå over.. Da er research viktig;)

Tar gladelig imot anbefalinger!

Skrevet

Har handlet fra dekkonline.com og er meget fornøyd med både pris å levering =)

Tok ca. 2 uker opp til Tromsø, men det ble noe rot med visakortet mitt så jeg måtte betale med giro, så det kunne nok vært gjort på nærmere 1 uke.

Skrevet
Tror dekkonline er greie å handle hos, men vet dekkexpress har vært trege med levering, eller ikke levert i det hele tatt.

La inn bestilling tidlig i forrige uke, fortsatt ingen info fra de om levering eller annet. Pengene trukket fra konto, så burde være på vei...

får vente en dag eller tre til å se hva som hender.

og det var på dekkexpress altså.

Levering skal bli gjort på arbeidsplass og ikke hjemme

Skrevet
Dekkexpress og dekkonline.COM er forskjellig firmaer, dekkonline.NO er heller ikke det samme... har handler fra Dekkonline.com flere ganger, veldig billig, kjapp levering... annbefales =)

Helt enig. Jeg bestilte dekk og det tok 3 dager til de var levert hjemme hos meg. Dekkene ble sendt helt fra Nederland og jeg kunne følge hele prosessen via trackingnr.

Dog, jeg bodde i Sverige på den tiden og jeg hørte fra flere som hadde prøve å bestille fra Norge som fikk sure toll-krav og lang ventetid pga. utenfor EU.

Skrevet

Dekkonline her i Danmark leverte 4. stk dekk på døren etter 1,5 dager... det er tidenes hurtigste levering for min del... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...