Gå til innhold

Invitasjon til banekjøring 18. mai på Rudskogen Motorsenter!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Meldt meg på..Gleder meg masse!. Dette er et supert tiltak! :)

Nå har jo jeg sett hva slags bil du har meldt deg på med - og er jo spent på hva detta er for noe.. ;) Du er jo liksom billøs... på gang med handel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg meldt meg på!

Håper det blir bedre forhold enn vårmønstringen til BMWCCN da :)

Med såpass med tid som vi får nå bør det være mulig å få filmet litt på "standplass" også :)

Balaklava? Er ikke det et spise / utested i Fredrikstad? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ellingsen

2. sh0rty^

3. Rona

4. Vegar Selvåg Hansen

5. Steffan C

6. ///Magnus (som nå har bil som har gjort ham stripene i nicket fortjent. Wink)

7. muska (buss + utstillingsbil)

8. mAZE

9. hagenisse

10. Even Tveter

11. [space]

Vil forøvrig si at disse avhenger av at jeg får innbetaling fra dere, men det regner jeg da med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel mulig å dukke opp uten å kjøre (og dermed ikke betale)? møte opp for treffets del mener jeg. er usikker på om jeg skal kjøre.

Det er ikke et publikumstreff (det får vi heller ikke lov til av Rudskogen uten å betale de 20% av inntektene), men det skal gå greit så lenge det ikke blir fullt på parkeringsplassene vi har fått tildelt. Da har vi ingen steder å parkere og må desverre avvise folk i porten. Som tilskuer betaler du 50,-.

Setter stor pris på om dere som vurderer å komme uten å kjøre melder dere og tar en flaggvakt-tjeneste i 1-1.5 time. Da slipper dere såklart gratis inn.

Ta med bilen, jeg tar gjerne en nærmere titt på en 335i Coupé... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen skal jo være i god teknisk stand, jeg håper at du ikke stiller med sykkelpumper i alle hjørner i år? ;)

Hehe, den bilen er nok solgt ja. Står Bilstein og Eibach på den jeg ratter nå.

Forøvrig synes jeg det er noe sleipt at baneleien går såpass opp uten at det er foretatt noen vesentlige utbedringer på banen. De har vel ikke stort andre utgifter på den banen enn plenklipping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel mulig å dukke opp uten å kjøre (og dermed ikke betale)? møte opp for treffets del mener jeg. er usikker på om jeg skal kjøre.

Det er ikke et publikumstreff (det får vi heller ikke lov til av Rudskogen uten å betale de 20% av inntektene), men det skal gå greit så lenge det ikke blir fullt på parkeringsplassene vi har fått tildelt. Da har vi ingen steder å parkere og må desverre avvise folk i porten. Som tilskuer betaler du 50,-.

Setter stor pris på om dere som vurderer å komme uten å kjøre melder dere og tar en flaggvakt-tjeneste i 1-1.5 time. Da slipper dere såklart gratis inn.

Ta med bilen, jeg tar gjerne en nærmere titt på en 335i Coupé... ;)

jeg forstår problemstillingen godt, blir fort fullt på selve plassen der inne skal alle stå parkert samtidig.

med en kort innføring i hvordan man opererer som flaggvakt så skal nok ikke det være det største problemet :) har kun kjørt før, aldri tidligere vært vakt.

hehe, jada, jeg hadde planlagt å ta med bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50-60 biler bør vi ha, så det er bare å melde seg på.. ;)

1.   Ellingsen                   Exx M3
2. sh0rty^ E30 327 tic/E46 320i
3. Rona E36 328i Coupe
4. Vegar Selvåg Hansen E46 320Ci
5. Steffan C E34 520i Touring
6. ///Magnus E46 M3
7. muska Delebuss + bil
8. mAZE E30 M3
9. hagenisse E36 318is
10. Even Tveter E46 320d Touring
11. [space] E46 320i
12. Lars H.H. E87 120dA
13. TOREBMW E30 (++)
14. Kjetil Sømme E46 330Ci
15. Nautiluz E38 730dA
16. Quattrokiller E46 330xi Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...