hagenisse Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Jæskla pyser! Flere med strikkmotor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Disponer en strikkmotorbil så skal jeg kjøre den. Men garanterer ikke at motorn overlever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 er folk redd å stille med biler dårligere en iS motorer? Virker sånn.. Gutta med 316 og 318, dere kommer til å ha det døds morro, uansett hvor fort det går! Meld dere på nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg vil også oppfordre dere med "motorsvake" biler til å stille. 316/318 går for det samme, det er sjåføren det kommer ann på. Med 318 henger man ihvertfall greit på etter diverse 320er.. Har man litt oppstiva understell kan det bli ganske så intressant. Det er ikke en BMW etter 1980 som er kjedelig på bane, det tror jeg ikkeno på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 og har man ikke kjørt før heller så holder det lenge med 316/318! rudskogen som bane legger vel mer vekt på teknikk og sporvalg enn krefter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Regner man vekt/effekt forholdet her, er det vel andre flere enn gutta med 318 som sliter... Moro er det uansett. Poenget er jo ikke kjøre fortere enn alle andre, men å bli bedre kjent med egenskapene i egen bil. Jeg for min del har ikke mål om å ta igjen noen, men håper at jeg kjører litt raskere runder på slutten av dagen enn det jeg gjør på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Regner man vekt/effekt forholdet her, er det vel andre flere enn gutta med 318 som sliter... Moro er det uansett. Poenget er jo ikke kjøre fortere enn alle andre, men å bli bedre kjent med egenskapene i egen bil. Jeg for min del har ikke mål om å ta igjen noen, men håper at jeg kjører litt raskere runder på slutten av dagen enn det jeg gjør på morgenen. Så var det dette med hornene i panna da Du VIL få lyst til å ta igjen han "spirrevippen" i en e30...eller du VIL få lyst til å kjøre forbi han sinka foran deg som sniler seg fremover".Hehe. Poenget mitt er at det er lett å bli revet med i "kampens hete" som det sies, men alt i alt er banekjøring GØY og ikke minst; lærerikt. Selv om Gunnar synes jeg kjørte dårlig ifjor, satset jeg iaf det bilen klarte (318is) og kjørte på de forutsetningene jeg hadde da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Selv om Gunnar synes jeg kjørte dårlig ifjor, satset jeg iaf det bilen klarte (318is) og kjørte på de forutsetningene jeg hadde da. Jeg kommenterte bare at du stod på tvers rundt forbi noen ganger. Du har mye mer baneerfaring enn meg. Jeg er skikkelig nybegynner. Men at du kjørte det bilen klarte har jeg vel mine tvil til - man skal være rimelig flink før man klarer å hente ut alt fra en bil. Kunne satt penger på at Ole Jørgen eller andre erfarne banekjørere hadde klart bedre tider med din bil enn du hadde.. eller jeg med min for den saks skyld. Det er bare de flinkeste som henter 100% av det bilen er god for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Som sagt, jeg kjørte på de forutsetningene jeg hadde Jeg har ennå ikke 100% lært meg å finne riktig idealspor. Og bilen understyrte voldsomt i tillegg da den hadde 4 slitte dempere med signe fjører. Bremsene derimot, var jeg fornøyd med. (Brembo borra+slissa og greenstuff) Men gøy var det, noe sikkert 2mmy også kan skrive under på, som satt på noen runder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Vi får prøve å lære deg riktig idealspor den 18.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Vi får prøve å lære deg riktig idealspor den 18.! Ja, får vel satse på det Hjelper jo endel med tangeringspunkt-kjeglene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg kommenterte bare at du stod på tvers rundt forbi noen ganger. Du har mye mer baneerfaring enn meg. Jeg er skikkelig nybegynner. Men at du kjørte det bilen klarte har jeg vel mine tvil til - man skal være rimelig flink før man klarer å hente ut alt fra en bil. Kunne satt penger på at Ole Jørgen eller andre erfarne banekjørere hadde klart bedre tider med din bil enn du hadde.. eller jeg med min for den saks skyld. Det er bare de flinkeste som henter 100% av det bilen er god for. Også har du de som skal være flinkere enn de flinkeste og bruker 110% av bilen så det går virkelig ille Man kommer et godt stykke på vei med teori og instruksjon, men det som er viktig for å bli en stabil og flink sjåfør på både bane og vei er trening og atter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Men gøy var det, noe sikkert 2mmy også kan skrive under på, som satt på noen runder at du satsa friskt var det hvertfall ingen tvil om! og man trenger ikke bare hjelm i tilfellet man kræsjer, man trenger hjelm om man sitter på med Dr_S og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 påmedlt og klar (om jeg får mine justerbare fjerbeinslager før dette blir jeg fornøyd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Oppdatert liste: 1. Ellingsen Exx M3 2. sh0rty^ E30 327tic/E46 320i 3. Rona E36 328i Coupe Bet. OK4. Vegar Selvåg Hansen E46 320Ci 5. Steffan C E34 520i Touring Bet. OK6. ///Magnus E46 M3 Bet. OK7. muska Delebuss + bil Bet. OK8. mAZE E30 M3 Bet. OK9. hagenisse E36 318is OK10. Even Tveter E46 320d Touring Bet. OK11. [space] E46 320i Bet. OK12. Lars H.H. E87 120dA13. TOREBMW E30 (++)14. Kjetil Sømme E46 330Ci OK15. Nautiluz E38 730dA OK16. Quattrokiller E46 330xi Touring OK17. R Andersen - OK18. Dr_S E36 328i Touring19. |Andreas| E46 318Ci20. Henrik K E46 E39 525i Touring Bet. OK21. Ole Jørgen E30 318is Touring OK22. Jan_Sande E36 M3 23. Ca///e E90 320i24. Kristian Lien E23 745i Bet. OK25. joris E30 325i Bet. OK26. Richard D E46 320ci27. toomas E34 M5 Bet. OK28. jonas523 E39 523i29. bmw-e36-e46 E30 318is30. Anderslien E34 520i31. Karl-M.K. E30 M3 OK32. kjennern E39 530dA Touring Ellers har vi nå fire erfarne instruktører på plass, så det blir muligheter for å få god hjelp for oss newbies.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå