Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 498
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

32 stykker og enda 15 dager igjen.. Det lover bra.. :) Og pluss de som kommer og betaler i porten.. Dette har jeg tro på blir meget bra. Gleder meg.

Fikk testet kameraer i går, holder på å lage ett inboard feste til nakkestøttene, så det blir lett å montere inn og ut i forskjellige biler for de som ikke har inboard kamera fra før. :)

Skrevet

Jepp, gjør det.. Forhåpentligvis skal det bli bra.. Har ihvertfall skisses og begynt så smått.

Skrevet
Hva betyr OK på lista? Er det de som har betalt men ikke fått bekreftet? Jeg betaler i kveld regner jeg med.

De er funksjonærer i sentrale roller det er vanskelig å fylle, dvs. banesjef, instruktører (som jeg antar mange her har et ønske om at vi har tilgjengelig), lege, mm. Derfor slipper de kontigenten, men står på lista siden de skal ha bil i depotet og kjøre litt når de får muligheten til det.

Skrevet

Jeg kan skrive under på at det er morsomt selv om man har liten motor. Som nybegynner var det bare ved enden av langsletta, at jeg begynte å "kuske" i stolen. Resten av banen er det såpass mye svinger at det bare er fordel at det ikke går så forbanna fort.

Ser at det er understreket at cab må ha veltebøyler iår. Det finnes velte bøyler til bilen min, men den blir liksom seende litt vel trackday ut. Er ikke bare, bare å montere ut og inn heller, ser det ut til.

mzhms.jpg

så jeg må kjøpe en sånn, eller ny bil ?

ser med andre ord mørkt ut for dette treffet for min del, med mindre taket mitt kan regnes som veltebøyler da. :wink:

Skrevet

jepp finnes originale bøyler, men det koster skjorta og veggen.

Z3 ble ikke levert med bøyler før sommern 97, og da gjorde de om på en del av innfestingene. Gjortde også om på oppbevaringsrommet bak setene. Så det blir kostende 10 laken å kjøpe alle delene.

Får vel heller se om jeg får realisert drømmen om en Z3 Coupe.

Noen som vet hvordan reglene til sportsvognklubben er ? Finner ikke reglene på sidene dems...

Skrevet

Kan passasjer få bli med å kjøre også? Kompis som vil bli med og kjøre, så tenkte å dele på min :) Sikkert et dumt spm men hehe.

Hjelmer er i boks og nylig stor service utført. Gleder meg stort.

Skrevet

bzzlink, på banetreffene til bmwccn får de uten bøyler lov til å kjøre på familiekjøringsheatene. Litt roligere tempo og lov med full bil osv :) Men regner med det er så få med Z3 eller e30 cab som kommer at noe eget heat den 18. ikke er aktuelt.

Skrevet
Kan passasjer få bli med å kjøre også? Kompis som vil bli med og kjøre, så tenkte å dele på min :)

Ja, forutsatt at vedkommende har hjelm og deltar på førermøte.

Oppdatert liste:

1.   Ellingsen            Exx M3               
2. sh0rty^ E30 327tic/E46 320i
3. Rona E36 328i Coupe Bet. OK
4. Vegar Selvåg Hansen E46 320Ci
5. Steffan C E34 520i Touring Bet. OK
6. ///Magnus E46 M3 Bet. OK
7. muska Delebuss + bil Bet. OK
8. mAZE E30 M3 Bet. OK
9. hagenisse E36 318is OK
10. Even Tveter E46 320d Touring Bet. OK
11. [space] E46 320i Bet. OK
12. Lars H.H. E87 120dA
13. TOREBMW E30 (++)
14. Kjetil Sømme E46 330Ci OK
15. Nautiluz E38 730dA OK
16. Quattrokiller E46 330xi Touring OK
17. R Andersen - OK
18. Dr_S E36 328i Touring
19. |Andreas| E46 318Ci Bet. OK
20. Henrik K E46 E39 525i Touring Bet. OK
21. Ole Jørgen E30 318is Touring OK
22. Jan_Sande E36 M3
23. Ca///e E90 320i
24. Kristian Lien E23 745i Bet. OK
25. joris E30 325i Bet. OK
26. Richard D E46 320ci
27. toomas E34 M5 Bet. OK
28. jonas523 E39 523i Bet. OK
29. bmw-e36-e46 E30 318is
30. Anderslien E34 520i
31. Karl-M.K. E30 M3 OK
32. kjennern E39 530dA Touring
33. 2mMy E39 520i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...