HMW Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Kompis av meg skulle ta av hjulet på en bil for litt siden.. drev på i en times tid før han fant ut at det satt igjen en bolt hehe.. han ble rød i toppen da
Frode D Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Når jeg fikk hjem E30'en satt ene hjulet så fast at jeg måtte stikke et spett inni felgen og hoppe på det. Da snakker vi 85kg på halvannen meters lengde så det blir litt moment.. Kom på 3. forsøk.. Til informasjon så er ikke dette noe å anbefale viss man har tenkt å ta vare på felgene
brannmester Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 hadde akkurat samme problem på min e46, enda det ble brukt momentnøkkel når jeg byttet dekk. ofte gikk de ikke av uten rå makt, og mange fremmedord. men som det er nevnt tidligere, kobberpasta (biltema art 361800 til 29,90) gjorde at mine problemer forsvant. og en tube til 30 spenn holder sikkert like mange år som jeg skal ha bilen. så 30 spenn for å slippe å bruke makt, banne, slite og irritere seg, synes jeg er vel verdt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå