StigJ Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Hunden til dama Hils på Alpina ! Hils på min Alpina Så henta jeg meg en til for en måned siden. Tenke å kalle henne Isetta men det ble Nemi... Ja hun sovna sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Ikke akkurat bilrelatert navn men, her har du gamla som heter Melkerull Neste kjæledyr i framtiden får nok et bilrelatert navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Katta vår heter GRÅTASS. Vet om en som har kalt bikkja for SORRY. En annen kamerat som er "fotballgal" og med kjærlighet for Liverpool, fikk ett problem da Fernando Torres ble solgt fra Liverpool til Chelsea. Bikkja heter... Torres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Ikke spesielt BMW relatert, men quattro er et kult hundenavn! Hadde en schäfer som het Quattro Nå er det 2 katter; Nemo og Arnold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Her er vår lille skjønne pusekatt. 1år gammel Burmeser. Ikke bilrelatert navn. men er en innekatt med navnet "Styggepus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Heller ikke så bilrelatert men han er jækla glad i å kjøre bil da , Bikkja vår heter Balder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hva med Eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Benz? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Vår katt Willy, Trodde først det var en hun og skulle hete Lilly, etter noen måneder fant vi ut at det var en han og da var vel nermeste Willy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Hunden til dama Hils på Alpina ! Hils på min Alpina Så henta jeg meg en til for en måned siden. Tenke å kalle henne Isetta men det ble Nemi... Ja hun sovna sånn Pene katter! Mine to: Storepus: Og Stabbestein (Slike gamle "autovern" ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Får vel slenge ut et bilde av Mjauuuritz jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo4x4 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 En kjenning av meg hadde en hund ved navn STOPP.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Lambo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Heller ikke så bilrelatert men han er jækla glad i å kjøre bil da , Bikkja vår heter Balder http://images.bimmers.no/files/51us6n83h3gzurwggkxv.jpg Er vel en bruker her inne som bruker "Balder" som nick om jeg ikke husker feil. Så er jo på en måte litt "bilrelatert" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Pene katter! Mine to: Storepus: Og Stabbestein (Slike gamle "autovern" ) Du har jo nesten samme katteoppsettet som meg jo Får vel slenge ut et bilde av Mjauuuritz jeg da! Flott bilde av en nydelig pus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå