Gå til innhold

Ny bil i stallen:)

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 year later...

Kan jo oppdatere min tråd her, gått litt i glemmeboken.

Mtech interiør er montert for noen måneder siden, bilen skal få nye foringer bak imorgen. gleder meg til den jobben er unnagjort.

Satt bort den møkka jobben til en mekaniker.

forøvrig gleder jeg meg til sommeren for da kan jeg gjøre dette:)

6fkp8khfgufsclmi8eam.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått byttet skjermen, Joachim? Hvis du skal være med på isbanekjøringen 7.-8. feb i Sigdal, er det kanskje like greit å vente til etter det?

Satt i styremøte i går kveld, hvor vi så smått begynte å planlegge årets banetreff. Gleder meg jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått byttet skjermen, Joachim? Hvis du skal være med på isbanekjøringen 7.-8. feb i Sigdal, er det kanskje like greit å vente til etter det?

Satt i styremøte i går kveld, hvor vi så smått begynte å planlegge årets banetreff. Gleder meg jeg også!

Jeg har ikke byttet skjermen enda, bilen er hos Alf Lie nå får sjekk og bytting av foringer slik at den blir eu-godkjent.

Edit: Sigdal er uvisst, foreløpig. Har kjempe lyst til å dra oppover, skal du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da nærmer Sigdal treffet seg med høye kneløft!

Utsatt reparasjoner til etter treffet, hvis det skulle dukke opp noe mer feil på isbanen:) bilen skal få m-tech 1 front og lakk helt ned hele veien rundt etter treffet. gleder meg til bilen er "strøken" igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Meget ryddig og flott bil dette her :) Men mangler det ikke "grøftelys" på de første bildene?

Meget flott bil! Liker planene dine også :)

Om den skal se mest mulig original ut, få tak i noen BBS kryssekede felger eller noe slikt, så blir den fet! :)

Og jeg er forresten enig med deg at du kanskje bør holde deg til 16" for at det skal se cleant ut :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Meget ryddig og flott bil dette her :) Men mangler det ikke "grøftelys" på de første bildene?

Meget flott bil! Liker planene dine også :)

Om den skal se mest mulig original ut, få tak i noen BBS kryssekede felger eller noe slikt, så blir den fet! :)

Og jeg er forresten enig med deg at du kanskje bør holde deg til 16" for at det skal se cleant ut :)

Lykke til videre!

Grøftelysene mangler på de første bildene ja:)

Om du ser på bildene øverst på side 3 så ser du felgene og grøftelysene er montert men de virker ikke. så det blir en pusle jobb etter fronten er lakket og montert.

Jeg har 2sett med BBS kryssekede felger, på sommer og vinterdekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...