OverKill Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Litt ''off-topic'', men hvor kjøpte du FK DTM-speilene og er passformen bra? Kjøpte noen fra Maxam Tuning selv, og de var bare å sende tilbake!!! Nydelig prosjektbil, stå på! MVH Einar
///Martin Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2008 VINTERLAGRET: Idag rygget jeg den inn i garasja og skrudde av skilta. Sykt med tanke på at jeg sikkert ikke har kjørt mer enn max 10mil med den iår! Alltid litt vemodig å sette den ifra seg for vinteren, MEN gleder meg svært til å fikse diverse småting som har latt vente på seg. Bare kosejobber. Bolshit: Ja har gått ALVORLIG seint på Østbyen Auto. Mye pga av venting på deler fra tyskland, ferieavløsning og endel inkompetenthet. Men,men nå er den gulle god! einiz: Husker deverre ikke hvor jeg kjøpte speilene men tror det kanskje va på tuning.no? Uansett var passformen ganske bra bortsett fra litt dårlig elektronikk. 325ti: Ja alt er mulig. Men det må bli til våren
///Martin Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Siden M3`n står et lite stykke unna må jeg ta fatt i det jeg kan. Har et tårnstag liggende som jeg pusset litt på ikveld. Etter en halvtime med Autosol ble det blankt og fint! Her er jeg halvveis: Begynner å bli bra: Fornøyd med resultatet Vurderte å lakke det rødt, men tror jeg lar det vente på seg!
///FredriK.S Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Ble veldig blank og fin, tror det hadde blitt fint med rød ja.
///Martin Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 Ble veldig blank og fin, tror det hadde blitt fint med rød ja. Ja skal prøvemontere den nå i helga, sammen med K&N-filteret. Så må vell knipse noen bilder! Noen som har forsalg på hvilke felger jeg skal kjøpe til våren da?? På ønskelista allerede er disse:(rangert etter mest lyst på) - BBS RS 16",17" - OZ Futura 17" - Keskin 17" - BBS style 5? 17"
Larsinnj Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 17" BBS RS med gull senter og polert kant!
///Martin Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Keskin KT1 er knall på E30 Ja får vann i munnen av disse felgene. Men samtidig føler jeg de er litt mye Merche-brukt?.. Uansett, kommer jeg over noen til en lovlig pris skal det handlest!
///Martin Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 17" BBS RS med gull senter og polert kant! Klassiker, er jo disse som er "de ekte" E30 M3 felgene! Men der igjen svært vasnsklig å oppdrive i Norge. Bedre utvalg i Tyskland(Ebay) Men himla priser inklu frakt!
bad_ip Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Pen bil! Blir glad når folk tar vare på bilene sånn som du. Leste forøvrig at du skrur av skiltene... leverer du de inn for å slippe å betale full forsikring? Eller blir de bare skrudd av liksom. Lurer litt på dette selv da jeg skal vinterlagre min også...
///Martin Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Pen bil! Blir glad når folk tar vare på bilene sånn som du. Leste forøvrig at du skrur av skiltene... leverer du de inn for å slippe å betale full forsikring? Eller blir de bare skrudd av liksom. Lurer litt på dette selv da jeg skal vinterlagre min også... Takk for det. Jeg prøver bare å holde en klassiker i livet! Men ja jeg leverer inn skiltene for å spare litt forsikringspenger. Blir litt i meste laget når jeg har to biler osv.
///Martin Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Har funnet noen felger som hadde passet perfekt på M3`n! Men pengene strekker ikke til akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå