Hanzo/// Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 fikk denne tilsendt på mail i sted. beskriver egentlig det jeg hører om sharif veldig godt. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10023061 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Sharifs folk kan ikke balangsere felger! Hadde en kompis som arbeidet der. og jeg er sikker på om han hadde hatt lik innstats og sløvhet et annet ville han fått sparken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Vet hvem dette er... og skjønner det godt bra å sette GOD reklame for shariff på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Nok et eksempel på at billig veldig ofte ikke er best.. - eller bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Dette er de råeste dekalene jeg har sett All PR er god PR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 dritbra HEHEHEHEHE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Den beste annonsen jeg har lest på lenge . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 har en kompis jeg å som var på sharif. tok drit lang tid og fikk aldri hjelp. var sure de som jobba der og når han sa han skulle kanskje ha 20" felger mente de at det var teit å sånn. møkkafolk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Når jeg kjøpte mine der, fikk jeg kjeft for at jeg kom så sent!?! Kom klokka 5, ventet i kø til seks, og de stengte ikke før klokka 7!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Det er bare å bruke kjeften igjen. Be om å få snakke med en sharif.. De som jobber der ser ut som de er sparka ut av ett PRO treningssenter.. fremstår som retarder.. hmm.. er forholdsvis fornøyd kunde jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Hei Folkens jeg skjønner ikke hvordan dere gidder å akseptere noe sånt.. hadde jeg vært der og noen i det minste grad hadde sagt noe frekt/uhøflig eller oppført seg som en tulling hadde først fått høre det verbalt.. også hvis de forsette fysisk kontakt!! Dersom dere blir urettferdig behandlet og ikke sier noe.. de fleste blir bare oppgitt,bruk tempremanget og kjeft på de idiotene. dere er kundene og de ANSATT.. de skal være deres slaver! Sharif er ok kar,men alle der inne tenker bare på å tjene penger og setter ikke service så veldig høyt.. vær sure hvis det er noe du er misfornøyd og si det tilbake til de idiotene! mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 haha, ja nei jeg ville aldri ha kjøpt dekkene/felgene mine der. Jeg holder meg til original BMW med forhandlere der de har kvalitet og god erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 7, 2007 Share Skrevet Mai 7, 2007 Vanskelig å la være da han har omtrent 40% på veil. Hvertfall på de fleste "martin's" felgene.. Price DO matter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå