Gå til innhold

Forslag til OT-kategori under Annet

Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke troa på at et OT-forum vil hindre at tråder sklir ut. Det vil bare bli mye mer off-topic... Denne kategorien her, "Annet bil- og motorprat" burde være mer enn nok synes jeg. Det er et forum det her, ikke en kameratgjeng som skal bable om alt mulig..

..men disse er jeg redd kun blir en minoritet i forhold til de som ikke klarer det..

Min erfaring også. Det er til tider helt utrolig hva folk greier poste selv sånn som det er nå. Hva er vitsen med å poste svar som i bunn og grunn sier "jeg vet ikke"..

Forum som VG sine synes jeg til tider er helt ubrukelige da det er folk med så forskjellig bakgrunn som argumenterer der.

Den tok jeg ikke... et argument er vel et argument uansett...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av dere som lurer på hvorfor enkelte "OT" tråder ikke blir stengt, mens andre tilsvarende "OT" tråder blir stengt... er den enkle forklaringen at noen av trådene er gamle. Bimmers (og spesielt "bmwguiden"... som bimmers het tidligere) hadde før i tiden en mindre streng politikk vedr. "OT" tråder (det meste var "On Topic")... og mange av disse trådene er stadig tilgjengelige i databasen. Noen av disse gamle trådene er ikke representative for hva bimmers står for i dag og de blir fortløpende stengt når de evt. friskes opp. Andre tråder har et bedre innhold og forblir aktive selvom de altså er "OT" etter reglene i dag.

Ellers har bimmers (inkl tidligere bmwguiden) fire års jubileum i disse dager og som alle steder der folk møtes etableres det med tiden enkelte tradisjoner. Vi (...først og fremst Gunnar) ønsker ikke å være for firkantet når det gjelder "OT" tråder... og derfor aksepteres også enkelte tråder som kun indirekte faller innenfor kategorien "annet bil- og motorprat" (f.eks den store BMW-nevnt-i-media-tråden, kjøremusikk, denne tråden etc.)... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...