Geir Anders Skrevet Mai 11, 2007 Share Skrevet Mai 11, 2007 Gratulerer med en av BMWs råskinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Rå bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 leste bare en tråd på bmwccn om en annen M5 i møre og romsdal. makan til flise spikeri skal man leite lenge etter... var bare det. Den var visst ombygd fra 523 til komplett M5 å det var visst krise os bmwccn gutta Rå bil du har fått deg! Den andre m5'en var oppe her også, hvorpå det ble slakt av oppførselen på BMCCN forumet. Vi er kanskje litt mer open minded her(?) Personlig har jeg hvertfall ikke noe i mot folk som tar et grep for å slippe å betale en formue til staten. Eiern er forøvrig medlem her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Gratulerer! Ser ut som en meget lekker E39 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Gratulerer med tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Fin bil du har. Utrolig morsom bil og motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Fin bil du har. Utrolig morsom bil og motor. ja det funker fett... kan ikke si at jeg angret på det kjøpet der akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Steika fin bil.. Gler meg til du får nye felgane dine doffa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Rå bil du har. Har selv lyst på en slik engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Steika fin bil.. Gler meg til du får nye felgane dine doffa Felger er bestillt så håper dem er her snart. Skal bli grymt med nye kant felger fra vortex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim MPower Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Fet bil, fått skifta fronten etter autoslalomen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim MPower Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Fet bil, fått skifta fronten etter autoslalomen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Hvordan gikk det egentlig med bilen på autoslalomen? Sto i målomroådet da du kom inn jeg... Var det bare det man så eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dykkefaen Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Gratulerer. M5 er vel en ønskedrøm for de fleste av oss...eller? He he Du får vinke når du passerer oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mai 18, 2007 Share Skrevet Mai 18, 2007 Gratulerer med dritrå bil... Vil ha råd til en M5 en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå