Gå til innhold

Skal ha oss ny (familie)bil, men hva.....??

Share

Hva velger jeg?  

73 stemmer

1. 1. Hva velger jeg?

• VW Passelat
      14
    • BMW's 5-serie
      59
    • Mitsuhippi/Toyota/Nissan el.l
      1

Anbefalte innlegg

STØRRE bagasjerom i E46?? Jeg synes bagasjerommet virker mye mindre og vanskeligere å laste grunnet støtdempertårnene. Det ser mye smalere og kortere ut i selve gulvet

Så sier BMW... jeg tror forklaringen er at bagasjerommet i E46 Touring har høyere sider enn E39 Touring... altså målt i bredde x dybde x høyde (volum).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klart at en E46 Touring kan brukes som en familiebil... spesielt hvis man prøver og hvis man tenker konstruktivt.

Betryggende å høre Fredrik, da jeg og min sambo venter vårt første barn i løpet av september 07.

Litt rart, men nå sitter jeg og surfer på nettsider med barneklær og barneutstyr, i stedet for nettsider med felger, styling og "stash". :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende å høre Fredrik, da jeg og min sambo venter vårt første barn i løpet av september 07.

Litt rart, men nå sitter jeg og surfer på nettsider med barneklær og barneutstyr, i stedet for nettsider med felger, styling og "stash". :?

Hehehe... gratulerer med de hyggelige nyhetene... :D ... Det går helt fint med små barn i en E46 Touring... vår fire år gamle sønn er vokst opp med vår nå over fire år gamle E46 318d Touring. Kunsten er å ikke kjøpe den største barnevognen dere kan finne... :lol:

Et tips er å kjøpe en solid kombivogn med store hjul istedenfor en ren barnevogn. Den er mer fleksibel (spesielt med en såkalt Voksipose i tillegg) og blir mindre når hjulene er tatt av og vognen pakket sammen... perfekt for en E46 Touring... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...