Richie85 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Meeeeget lekkert! 12+! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Det ble knallbra, diskré pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Det ble veldig nice Geira. Passet perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Nydelig! Gleder meg til å se bilder der en får et skikkelig helhetsintrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 lekker bil geira!hjalp godt med hjulene også er vel ikke så mange som er like på din i landet... ser veldig bøs ut! Tusen takk Mysild! Nei, den må vel begynne å bli forholdsvis unik her til lands. Vet det er en original AC Schnitzer M Coupè her i Norge, det er vel den eneste som ser ca lik ut. Men flaks for meg så er han relativt anonym og har liten interesse for BMW treff, klubb osv hehe. Takk for ros til resten, må jo ha gjort noe riktig R Andersen Klager du også nå? Værste jeg har lest.. Tatt noen bilder idag, KUN for din skyld hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Og du og du! Fantastisk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Liker smaken din Geir Anders!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Kan ikke bli mer gjennomført. Knallbra bilder også . Forøvrig er dette ditt nye avatarbilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Tror du kan få lov til å ta litt bilder av min bil snart og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 De hjula var veldig riktig! Blitt veldig pen den skoen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Utrolig bra! Råeste Z3 jeg har sett! Felger gjør så utrolig mye på en bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 ja, moro å ha noe få, eller ingen, andre har lekkre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2009 Steffan Selvfølgelig kan den bli mer gjennomført, har planene klare vet du.. Dr_S Kan vi vel ordne, mulig jeg kjøper ny linse når feriepengene kommer og, får se.. har veldig lyst på. Men er masse til bilen som er interesant også hehe! Takk -Anders- og Lars89! Begynner å ta form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 kan jeg foreslå en lys toing av rutene? tror det kunne vært tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Nydelig! Ble utrolig stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå