Andy_boy Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Nydelig bil du har handlet deg:) Noen flere bilder hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Gratulerer, Z3 coupe er en nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 Takktakk! Kommer noen flere bilder etterhvert! Steffan C Er jo bare å henge på det. Som Magnus sa skal vi rekke første møte. 2mmy og jondepon skal vel kanskje bort også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Kongebra gutter, 2mMy og jeg har ihvertfall avtalt å kjøre sammen fra Tbg. Hvilken avgang planlegger dere, 06:45 eller 07.45? Bør rekke å være fremme på Rudskogen rett i overkant av kl 09:00 hvis vi tar 07:45 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Første førermøte har oppmøte 0730. Dvs vi må ta 0515-fergen fra Horten... Fredag 18. mai 2007, oppmøte første førermøte 07:30!Seneste oppmøte for andre og siste førermøte er 10:00. Det blir utvidet førermøte og idealsporvisning (for nybegynnere) kun for de som klarer å stå opp tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Sattan, det er tidlig! Hadde glemt at første møte var så tidlig, trodde det var kl 10 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 Kan jo rekke det med 0615-fergen også, men om man har tenkt til å kjøre nogenlunde innenfor lovlige former, og fylle tanken blir det for knapt. Bedre å ha for god tid mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2007 Et bilde til. ///Magnus bisto med hentingen av bilen min, her avbildet. Skal prøve å få til en photosession til helgen! Ellers satser jeg på fint vær før 17mai, så jeg får behandlet min kjære med noen Meguiars produkter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Har dere ikke noen bekjente i Østfold dere kan overnatte hos? Jeg tror ikke dere har problemer med å rekke 07:30 om dere tar 06:15. Da er dere i Moss 06:45, og har 45 minutter fra Moss til Rudskogen. Halvtime til Sarpsborg er vel ganske normalt? Mener jeg brukte 35 minutter fra Sarp til Moss med Landcruiser og E34en på henger bak (ja, jeg skulle rekke ferja). Det er vel ikke så mye mer enn 15 min fra Sarp til Rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 14, 2007 Share Skrevet Mai 14, 2007 Om det ikke er noe problem at vi er der litt over halv åtte, rekker vi det med 0615. Må jo fylle bensin også. Ting tar tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Om det ikke er noe problem at vi er der litt over halv åtte, rekker vi det med 0615. Må jo fylle bensin også. Ting tar tid... Fylle bensin dagen før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Hehe, ja... Men poenget er at det er noen mil fra Larvik til Rudskogen. Tenkte det var greit å stille til banedag med full tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 dæven å tidlig a! men, klart, gøy å være der tidlig og!.. og gratz med enda en bil da Geira! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2007 Blitt sånn reisetråd det her eller? hehe Takk 2mMy. Skal beholde denne ei go beite. Føler at den er verdt å ta vare på. Passer meg utmerket også , har jo ingen unger eller dilldall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 15, 2007 Share Skrevet Mai 15, 2007 Nice, faller pent inn i rekken av pene biler den der. Åssen er den kontra 540'en? går vel ikke like bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå