Richie85 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Ja! Det hadde vært noe, vi får ta praten om det til neste år Flotte matter, men prisen for dem er stiv! Ordentlig stiv.. hehe! men på en annen side, så gjør de helheten komplett med bilen! Så da er det verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 De som koster 3-4000 på GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Ja! Det hadde vært noe, vi får ta praten om det til neste år Flotte matter, men prisen for dem er stiv! Ordentlig stiv.. hehe! men på en annen side, så gjør de helheten komplett med bilen! Så da er det verdt det Ja, er med til neste år jeg. Bare å legge av penger hehe, eventuelt ta av feriepengene t. Ble ikke så galt som sagt, alt i alt. Men så ordnet jeg båten til en veldig bra pris! Den er svinedyr tur-retur. Om mattene er verdt det eller ikke hm, tja.. mye annet man kunne fått for de pengene, det fant jeg ut litt forseint.. prøvde å avbestille, men det var forseint hehe Men trengte egentlig nye og, så jaja.. hehe Ostnes Matter til E36 koster 3000,- hos GS, så noe rundt den duren ja hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Hehe! Jaja, shitt au! De pengene blir fort glemt Får begynne å legge av allerede nå! Man skal ikke kjipe inn på ferieturer.. er det ikke derfor det heter ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Veldig tøff bil,Z3 er mye tøffere i coupe enn roadester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Stilige bilder fra zoo'en! Kreativ den merkingen av parkeringsplassen De skulle slengt opp et par biler på veggen der også Er det mye mer du kan kjøpe i Schnitzerutstyr nå, eller begynner det bli komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Halveis til komplett sånn ca. De siste delene koster uhorvelig mye, så mesteparten av de tingene utgår nok. 29k for bremser, 27k for understell (race utgaven), 13k for midtkonsoll, 10k for ratt osv.. hehe. Det er et par andre ting som har "overkommlig" pris som jeg har lyst på. Får se, tror jeg er ferdig for i år hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Annen midtkonsoll? Ha er forskjellen på rattet da? er det ikke bare å smelle på en ACS sticker i midten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Midtkonsollen ser helt lik ut, men er laget av karbon. Rattet er av den 3-eika typen som du finner i mange E36'r, med har endel karbon, inkl 2 ACS merker tenk! hehe Er endel karbon ting til denne bilen, men noe av det har gått ut på produksjon, eventuelt aldri blitt solgt løst. Askebeger, tårnstag, håndbrekk for å nevne noen smådetaljer. Vurderer sterkt å kjøpe dørpaneler i karbon da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2010 En stund siden det var noe liv her ser jeg. Tenkte jeg skulle informere om at bilen skal selges til våren\sommeren om noen er interessert, eller kjenner noen som er, da jeg har sett at det er z3 relaterte spørsmål rundtom i ny og ne. Kan ikke vise bilen før snøen er borte, den står lagret. Kontakt meg helst via PM eller mail siden jeg ikke er innom her så ofte lenger. geirahl@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Hva har du planer om å skaffe deg? Skifter du produsent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Har ingen planer om å bytte merke nei. Men kjøper nok en billigere bil, E39 eller E36 er ikke så usannsynlig. Har ikke samme interesse for bil lenger, så føler at det blir lite krutt for penga. Sa det samme ifjor og, men klarte å svi av nærmere 40k på bilen utenom vedlikehold, men i år er det stopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Skjønner godt hva du mener. Begynner å se at den gamle touringen min er litt for dyr å drifte i det daglige. Så det kan bli salg i løpet av våren og kjøp av en bil som er nyere og koster litt mindre pr. kilometer (les diesel). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Utrolig fét Z3C du har.... Jeg har egentlig bare 3 planer for min - litt senk og 18' såfremt det ikke går utover kjøreegenskapene, samt Eisenmann Race potte....og stoneguards. Hvor fikk du tak i de magnetiske stoneguardsene på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Inni helvete! Skal jeg noengang ha en Z3 så skal den se akkurat slik ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå